محمد رضا کرمی نژاد با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آبفا خوزستان منصوب شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد رضا کرمی نژاد در حالی با حکم حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به مدیر عاملی آب و فاضلاب خوزستان منصوب شد، که اخیرا زمزمه های انتصاب او در این سمت به گوش رسیده بود.

کرمی نژاد فردی با سابقه مدیریت طولانی است و از سال ۱۳۶۱ استخدام شرکت آب و فاضلاب شد که ۱۸ سال مدیریت آبفا دزفول، ۲ سال شهرداری دزفول، ۶ سال مدیر آبفا استان ایلام، بیش از ۵ سال مدیرعامل آبفا استان سیستان و بلوچستان و یک سال نیز مدیر بحران آبفای کشور را در کارنامه خود دارد.

همین مسئله موجب شده تا انتقاداتی نسبت به این انتصاب وارد شود، زیرا بر اساس قانون مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ۴۰ سال سابقه باید پیش از این بازنشسته می شد.

استان خوزستان با مشکلات متعدد در زمینه آب و فاضلاب مواجه است، از جمله تنش های آبی در مناطق مختلف از ایذه و باغملک در شمال تا آبادان و خرمشهر در جنوب. علاوه بر اینها آبفای خوزستان از فرسودگی سیستم فاضلاب نیز رنج می برد و پیشتر نارضایتی شهروندان موجب شده بود تا با پیگیری استاندار، صادق حقیقی پور از مدیریت این شرکت برکنار و فرزان عباسیان به عنوان سرپرست این نهاد دولتی منصوب شود.

باید دید آیا مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خوزستان می تواند از پس این مشکلات بر آید یا خیر.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.