فرماندار بویراحمد گفت: از ورود گردشگران و مسافران به اماکن گردشگری این شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مجید احمدی فرماندار بویراحمد گفت: در قالب طرح محدودیت‌ های کرونایی از ۱۲ تا ۱۷ خرداد هر گونه فعالیت در مناطق تفرجگاهی این شهرستان ممنوع است و از ورود گردشگران و مسافران به این اماکن جلوگیری می‌شود.

احمدی از کنترل مبادی ورودی شهرستان بویراحمد به خصوص شهر یاسوج در ايام محدودیت های کرونایی خبر داد و افزود: در صورت سهل انگاری و عادی انگاری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت بحرانی بیماری کرونا بر می‌گردد.

او با بیان اینکه مسافران و گردشگران برای حفظ سلامت خود و دیگران هر چه سریع تر کهگیلویه و بویراحمد را ترک کنند اضافه کرد: در ایام محدودیت‌ های کرونایی در صورت ورود گردشگران غیر بومی به استان ضمن برگشت، جریمه نقدی می‌شوند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه صاحبان برخی باغ‌ ها با ساده انگاری اقدام به بازگشایی کردند، گفت: در ایام محدودیت‌ ها هر گونه بازگشایی و فعالیت در باغ‌ های تفرجگاهی چه شخصی و چه اداری ممنوع بوده در صورت مشاهده تخلف، باغ پلمب و صاحبان این مکان ها جریمه می‌شوند.

احمدی رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌ های کرونایی در بازار را الزامی دانست و افزود: صنوفی که دستورالعمل‌ ها را رعایت نکنند تا ۲۱ روز پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.