حجت الاسلام موسوی گفت: مهمترین سفارش به مدیران این است که در جهت خدمت رسانی به مردم کمر همت را ببندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی درمراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دلیجان از مسئولان خواست در جهت خدمت رسانی به مردم همت کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: مهمترین سفارش به مدیران دستگاه قضایی استان مرکزی این است که با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه، در جهت خدمت رسانی به مردم کمر همت را ببندند.

او اضافه کرد: مدیران دستگاه قضایی استان باید رعایت معیار‌های اسلام و بر پایه عدل و عدالت اسلامی و بر اساس قانون با الگو قرار دادن قانون مداری اسلامی آرا و احکام خود را صادر نمایند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به محدودیت‌ها و آسیب‌های پیش روی دستگاه قضایی بیان کرد: کمبود منابع انسانی و امکانات اداری یکی از چالش‌های پیش رو‌ی ماست و تنها با کار جهادی و روحیه انقلابی می‌توان بر این کمبود‌ها و محدویت‌ها فائق آمد.

او از نامزد‌های انتخاباتی و حامیانشان خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی به یکدیگر احترام بگذارند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: نامزد‌های انتخاباتی، حامیان آن‌ها و گروه‌های سیاسی با رعایت اخلاق و احترام به یکدیگر حلاوت این اتفاق مهم سیاسی را برای جامعه حفظ کنند.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان هم در این مراسم گفت: نظام جمهوری اسلامی از نعمت‌های بزرگ خداوند متعال و مایه افتخار و غرور مردم ایران است و باید برای ماندگاری آن تلاش و کوشش فراوان کرد.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه قوه قضائیه ویترین نظامیت اسلام و متولی اجرای عدالت در جامعه است افزود: نظام اسلامی دارای شاخص‌های متعددی است که یکی از آنها، بسط و اجرای عدالت اجتماعی می‌باشد و در نظام اسلامی که عدالت اجتماعی نباشد هیچگونه اسلامیتی وجود ندارد.

مراسم معارفه و ابلاغ احکام رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دلیجان باحضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی، امام جمعه دلیجان، فرماندار دلیجان و مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

در این مراسم طبق حکم انتصاب حجت الاسلام رئیسی ریاست قوه قضائیه علیرضا ترابی به عنوان رئیس دادگستری دلیجان و عباس آیینه به عنوان دادستان دلیجان معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.