مخالفت رژیم صهیونسیتی با ورود بیماران بدحال فلسطینی از نوار غزه به کرانه باختری برای درمان، باعث افزایش مرگ و میر بیماران شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، از زمان تهاجم نظامی اخیر رژیم اشغالگر به نوار غزه، مسئولان این رژیم با ورود بیماران فلسطینی از غزه به کرانه باختری رود اردن برای مداوا در بیمارستان‌های این منطقه جلوگیری می‌کنند.

منابع خبری عبری زبان امروز اعلام کردند از زمان حمله اخیر به نوار غزه، تل آویو همچنان اجازه نمی‌دهد بیماران فلسطینی ساکن غزه برای مداوا در بیمارستان‌های کرانه باختری رود اردن و داخل سرزمین اشغالی سال ۱۹۴۸ از غزه خارج شوند.

شبکه عبری زبان «کان» با اعلام این خبر افزود: یک بیمار مبتلا به سرطان پس از ناکامی در اخذ مجوز خروج از غزه برای درمان بیماری اش در بیمارستان المقاصد قدس، روز سه شنبه درگذشت.

این شبکه اعلام کرد: از زمان پایان تجاوز اسرائیل به نوار غزه، تل آویو محدود‌یت‌های شدید و جدیدی را اعمال کرده است و از انتقال بیماران از غزه به کرانه باختری جلوگیری می‌کند.

بر اثر حملات و تجاوزات نظامی گسترده اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به مدت ۱۲ روز ادامه داشت بیش از ۲۵۰ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند و گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه هم مسدود شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار