فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس فتا کوهبنان برای نظارت بر فضای مجازی و کمک به همگان خصوصا جوانان و آگاهی دادن به آنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  در آستانه انتخابات با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهی انتظامی استان کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی کوهبنان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی مرکز پلیس فتا کوهبنان به همراه چند واحد دیگر در فرماندهی انتظامی شهرستان افتتاح شد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: به منظور نظارت بر اجرای مصوبات و آماده سازی برای برگزاری انتخابات سفری به شهرستان کوهبنان داشتیم.

اوافزود: به منظور آمادگی کامل برای اجرای انتخابات ۲۸ خرداد ماه جلسه توجهی برای محافظان صندوق‌های انتخابات کوهبنان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی امن و در شان نظام اسلامی را دارد.

سردار ناظری بیان داشت: پلیس فتا شهرستان کوهبنان برای نظارت بر فضای مجازی و کمک به همگان خصوصا جوانان و آگاهی دادن به آنان افتتاح شد.

اوافزود: کوهبنان نوزدهمین شهرستان در استان کرمان است که پلیس فتا را در آن افتتاح کردیم در حالی که تلاش ما بر استقرار آن در  دیگر شهرستان‌های استان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا همچنین مطالبه مردم و مسئولان راه اندازی پلیس فتا در کوهبنان در دستور کار قرار گرفت.

اوافزود: با توجه به این که جوانان در این فضا تحصیل می‌کنند همچنین برای رسیدگی به جرائم فضای مجازی راه اندازی این واحد پلیس ضروری است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از ماموریت‌های ما رصد فضای مجازی در آستانه انتخابات و برخورد با کسانی است که قصد تشویش اذهان عمومی را دارند.

سردار ناظری بیان داشت: همگان تلاش کنند جرمی در این فضا نداشته باشند در غیر این صورت با مساعدت دستگاه قضایی برخورد جدی و قاطع انجام خواهد شد.

او تاکید کرد: افتتاح پاسگاه انتظامی تابع یک سری شرایط است اگر شورای تامین شهرستان تشخیص بدهند چنانچه ساختمان و تجهیزات آماده شود پس از بررسی‌های لازم و اخذ مجوز پاسگاه مورد نیاز راه اندازی خواهد شد.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) گفت: از پارسال پیگیر راه اندازی پلیس فتا بودیم ،وجود پلیس فتا کلاهبرداری اینترنتی و تخلفات فضای مجازی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

سالاری بیان داشت: با استقرار پلیس فتا تخلفات انتخاباتی هم کاهش پیدا می‌کند و زمینه برای انتخابات سالم و در خور شان فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان کوهبنان تصریح کرد: از مردم استان خصوصا شهروندان کوهبنانی برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه‌ای بی نظیر همانند ۴۲ سال گذشته دعوت می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار