ماجرای درگیری چند جوان و تخریب به یکدستگاه خودروی لاکچری در شهرستان عباس آباد به زندان ختم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تصاویر تاسف برانگیزی از حمله چند نفر به سرنشین یکدستگاه خودروی اپتیما روز ۱۴ خرداد در فضای مجازی منتشر و از آن به عنوان تصادف ساختگی توسط اراذل و اوباش در مازندران و ضرب شتم صاحب خودرو یاد شد.

در تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد تعدادی جوان جلوی حرکت یک دستگاه خودرو با دو سرنشین را در خیابان می‌گیرند و سپس به صاحب خودرو وسرنشین آن که عصا در دست دارد حمله می‌کنند یکی از این افراد نیز با رفتن روی خودرو و وارد کردن ضربات محکم خسارت جدی به این خودرو وارد می‌کند.

سرهنگ ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: درگیری چند جوان و تخریب یک دستگاه خودرو در شهرستان عباس آباد اتفاق افتاده بود.

او از دستگیری عوامل نزاع و درگیری خبر داد و افزود: متهمان بلافاصله بعد از ارتکاب این جرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.


تصادف علت درگیری بود

روابط عمومی دادگستری استان مازندران در شرح این اتفاق اعلام کرد: در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۷ در پی یک فقره تصادف خسارتی مابین دو خودرو در شهرستان عباس آباد و متواری شدن یکی از خودرو‌ها از محل حادثه و بعد از تعقیب و گریز در سطح شهر، خودرو متواری در محل سکونت خود متوقف و طرفین این حادثه به همراه احدی از سرنشینان و حاضرین در محل با یکدیگر درگیر که منجر به ضرب و جرح و ایراد خسارت به یکی از خودرو‌ها گردید.

بر اساس این گزارش با ورود به موقع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد و صدور دستورات لازم قضایی متهمین پرونده با اقدام بموقع ضابط قضایی علیرغم متواری شدن؛ دستگیر و هم اکنون تحت قرار مناسب کیفری بوده و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شد.

لازم به ذکر است دستگاه قضایی با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آرامش شهروندان عزیز برابر قوانین برخورد لازم و قاطع قانونی را خواهد داشت.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
واقعا شهرستان عباس آباد سطح امنیت بشدت پایین اومده هیچ کس هم پاسخگو نیست متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
احتمالا خسومت شخصیه
آخرین اخبار