زاکانی: دنبال رشد کاریکاتوری کشور نیستم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بنده آزادی، عدالت، استقلال، معنویت و پیشرفت را با هم دنبال می‌کنم، گفت: ما دنبال رشد کاریکاتوری نیستیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به جوانان عزیز عرض می‌کنم که راه آینده راه بسیار درخشانی است. بنده به شما اعتماد دارم چرا که چهل سال است که با شما زندگی می‌کنم و با نخبگان شما آشنا هستم.

وی گفت: بنده به بانوان عزیز می‌گویم که امروز یک عده‌ای به دنبال استفاده ابزاری از شما هستند، ولی بنده معتقدم که بانوان هم در خانه محور هستند و هم در میدان و اجتماع شایستگی‌های ویژه‌ای دارند توصیه همیشگی من و دختران همین بوده است که در این مسیر را حرکت کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: محور تحول آموزش و پرورش معلمان هستند و تعلیم و تربیت پیشران تحول کشور است و ما اساس را در تعلیم و تربیت می‌دانیم.

زاکانی تاکید کرد: به دانشگاهیان نیز می‌گویم شما باید محور شایستگی و اداره کشور قرار بگیرید.

وی گفت: به اقوام، صنعتگران و کشاورزان عرض می‌کنم که تولید به دستان شما صورت می‌گیرد و بنده با هرچه مقابل تولید بایستد، میجنگم و به هرچه در برابر او همراهی خواهد کرد کمک می‌کنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنده آزادی، عدالت، استقلال، معنویت و پیشرفت را با هم دنبال می‌کنم. ما دنبال رشد کاریکاتوری نیستیم.

زاکانی با بیان اینکه با همه وجود در برابر تجاوز به حریم خصوصی مردم خواهم ایستاد، گفت: با همه وجود حریم عمومی را پاس خواهم داشت و شرایط را به سمتی می‌برم که ما به ازای آن با دولت الکترونیک و واگذاری کار به شهرستان‌ها و امکان جهش در حوزه اقتصاد، شما خجالت‌زده فرزندانتان نشوید و شرایط به سمت این نرود که صورت سرخ پدر و مادر در مقابل فرزندان از بی پولی و مشکلات خانوادگی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
کارت‌درست‌دمت‌گرم
آخرین اخبار