فلاح گفت: نقش شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها نقشی تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فلاح، فرماندار میبد در جمع نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری با شورا‌ها نباید ما را از نقش شورا‌ها غافل کند و باید این توفیق را در نظام جمهوری اسلامی، برای خدمت به مردم مغتنم شمرد.

فلاح با بیان اینکه از بیستم خردادماه چهره شهر بیشتر انتخاباتی خواهد شد، گفت: نامزد‌ها باید نهایت همکاری را در چگونگی تبلیغات در زمان تعیین‌شده با عوامل ستاد اجرایی انتخابات داشته باشند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد با اشاره به همکاری خوب دهیاران و شهرداران در این باره گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید برای تبلیغات خود حتما از محل‌های تعیین‌شده استفاده کنند.

او همچنین افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید از سوی طرفداران و نامزد‌ها به جد رعایت شود تا یک انتخابات پرشور با رقابتی سالم را در بیست و هشتم خردادماه شاهد باشیم.

میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و دادستان شهرستان هم بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی در این شرایط حساس کشور، تاکید کردند.

حسین فلاح در پایان از همه نامزد‌ها و طرفدارانشان خواست تا علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همه نکات تبلیغاتی را نیز در زمان انتخابات رعایت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
شوراها بحز تنش و حاشیه چی داشتند؟
جز گرون کردن خدمات چی داشتند؟
جر باند بازی و چناح بازی چی داشتند؟