فرماندار خاتم؛

دستگاه‌های خدمات رسان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمام ظرفیت خود استفاده کنند

میربهبودی در دیدار با روسای دستگاه‌های خدمات رسان گفت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بدون نقص از تمام ظرفیت خود طبق قانون استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی فرماندار خاتم گفت: فرایند انتخابات در شهرستان، بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات در حال اجرا بوده و جلسات به صورت مستمر، برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات، هریک براساس شرح وظایف قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

میربهبودی، ادامه داد: پس از بازدید و بررسی نمایندگان فرمانداری از شعب اخذ رای، مسائل و مشکلات به صورت مکتوب اعلام شد که لازم است دستگاه‌های خدمات رسان برای رفع موارد مطرح شده و برگزاری انتخاباتی باشکوه و بدون نقص از تمام ظرفیت خود طبق قانون و آیین نامه‌های انتخاباتی، همکاری و اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است، میربهبودی فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان به همراه تاج آبادی، رئیس ستاد انتخابات، بخشداران مرکزی و چاهک، مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات و روسای دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان، مسائل و مشکلات شعب اخذ رای در بخش مرکزی و چاهک را مورد بررسی قرار دادند و توصیه‌های لازم برای رفع مشکلات موجود را به مسئولین مربوطه اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.