عملیات اجرایی ساخت هشت سایت جدید تلفن همراه در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آغاز عملیات اجرایی هشت سایت جدید و برخورداری ۱۲ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ خانوار از خدمات نوین ارتباطی خبر داد.

او افزود: اجرای این سایت‌ها در روستا‌های کام، نیکنام ده، یاسل و وازتنگه از شهرستان نور، نیچکوه و زانوس از شهرستان نوشهر و اریم و مرس بزرگ از شهرستان نکا است.

فلاح گفت:با راه اندازی سایت‌های مذکور، روستا‌های اقماری مرس کوچک، سیکا، خوشل و مونج نیز از خدمات تلفن و اینترنت همراه برخوردار خواهند شد و با دسترسی ایجاد شده برای این روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

او ضمن تقدیر از همکاری و تعامل فرماندار شهرستان نکا در اجرای پروژه‌های ارتباطی در این شهرستان، افزود: با تلاش‌های دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکنون پنج سایت جدید در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان راه اندازی شده و ۱۵ روستای منطقه هزارجریب شهرستان نکا که از نقاط محروم استان بوده تحت پوشش صوت و اینترنت پرسرعت قرار گرفته به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

فلاح همچنین از اجرایی شدن دو سایت اریم و مرس بزرگ در آینده نزدیک و پیگیری اجرای دو سایت دیگر این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این سایت‌ها تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نکا از پوشش مطلوب اپراتور‌های تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار