فرماندار بروجن گفت: نمایندگان فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب ثبت نام و اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی با تشریح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب ثبت نام و اخذ رأی اظهار داشت: نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه باید به قوانین انتخابات مسلط باشند.

او با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رأی گفت: مهم‌ترین مسئولیت در هر صندوق با نماینده فرماندار بوده و این نمایندگان بدور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود جامه عمل بپوشانند.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: نماینده فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

در پایان نشست توضیحات لازم در خصوص دستگاه احراز هویت، نرم افزار انتخابات و چگونگی پر کردن صورتجلسات الکترونیکی توسط کارشناس فناوری اطلاعات فرمانداری ارائه شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار