ظلم به مردم با واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی

فرهاد طهماسبی درخصوص عملکرد اپراتورها و همینطور واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی مطالبی را بیان کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد طهماسبی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیرامون نحوه نظارت مجلس بر عملکرد اپراتور‌های ارتباطی توضیح داد: "مدیران اپراتور‌ها پاسخگوی مجلس نیستند و در حقیقت باید به وزارتخانه مربوطه پاسخگو باشند، زیرا وزارتخانه متولی ارتباطات است و باید بر عملکرد و میزان رشد و توسعه اپراتور‌ها نظارت داشته باشد و در نهایت وزارت ارتباطات باید پاسخگوی مجلس باشد. از سوی دیگر، نظارت بر اپراتور‌های ارتباطی بر عهده نهاد‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی است، البته مجلس نیز به سهم خود نظارت‌هایی بر عملکرد اپراتور‌ها دارد. "


بیشتر بخوانید


خصوصی سازی مخابرات ظلم به مردم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: "متاسفانه از زمانی که شرکت مخابرات ایران مشمول واگذاری به بخش خصوصی شد، حقوق مصرف‌کننده‌ها نادیده گرفته شد و می‌توان گفت واگذاری مخابرات ظلم در حق مردم بود. "

طهماسبی تاکید کرد: "در مجموع خدماتی که اپراتور‌ها ارائه می‌دهند، مورد رضایت مردم نیست و مردم از نحوه ارائه خدمات و کیفیت آن ناراضی هستند و این نارضایتی در شهرستان‌ها و روستا‌های دورافتاده بیشتر است که ما پیرامون این موضوع طرح سوال کردیم. "

نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، افزود: "البته اپراتور‌های ارتباطی بخشی از این مشکلات را ناشی از کمبود قطعات و تجهیزات ارتباطی اعلام کرده و تاکید داشتند که باید قطعات مورد نیاز برای توسعه در اختیارشان قرار گیرد. متاسفانه شرایط ارتباطی در روستا‌ها و شهر‌های کوچک، از نظر برخوداری از زیرساخت‌ها مساعد نیست و مخصوصا در یک سال گذشته که آموزش مجازی در اولویت قرار گرفته، وضعیت ارتباطی در برخی روستا‌ها اسفناک است. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار