استاندار البرز گفت: بیش از هزار شعب اخذ رای در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رای از مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با بیان این که کمتر از ۳ روز دیگر تا انتخابات ۱۴۰۰ مانده است، گفت: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رای را دارد.

استاندار البرز افزود: هزار و ۳۶۳ شعب اخذ رای در البرز از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

شهبازی گفت: با تمام توان و بسیج مجموعه استان، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و تمامی روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می‌گیرد.

او افزود: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه، مانور‌هایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.

استاندار البرز گفت: استقبال پرشور داوطلبان عضویت در شورا‌های شهر و روستا در البرز حاکی از حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.

شهبازی با اشاره به این که ۵۳۱ شعبه ثابت و سیار برای کرج پیش بینی شده، افزود: در کلانشهر کرج انتخابات به صورت کاملا مکانیزه برگزار می‌شود و به تبع آن نتیجه آرا زودتر مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.