معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین خواست طرح اقدام ملی مسکن با جدیت در استان اجرا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) برنامه ریزی مدونی کند.

وی افزود: در زمان مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیده شد و گره‌های زیادی در استان گشوده شد، اما کار‌های مهمی هم باقیمانده است.

فرخزاد تصریح کرد: از مدیرکل جدید انتظار داریم، چون مردم در حوزه راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده با مشکلات زیادی مواجهند همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و به امور همکاران توجه بیشتری شود.

وی افزود: از ظرفیت موجود در بخش املاک و زمین‌های اختصاص داده شده می‌توان برای خانه دار شدن مردم استفاده کرد و انتظار داریم طرح توسعه امامزاده حسین (ع) از کار‌های مهم استان با سرعت تکمیل و با هماهنگی با دیگر ارگان‌ها به سرعت بخشی در امور کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: یکی از خواسته‌های شهر‌های کوچک بازنگری در طرح‌های جامع است که در ۱۷ شهر این کار باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: هماهنگی خوبی میان دستگاه‌های خدمات رسان وجود دارد که به تسریع در امور کمک می‌کند و این همکاری باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار