مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان بیشترین همراهی را به عنوان عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوی داشتند.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده این وزارتخانه برای انتخابات ریاست جمهوری و به ویژه رای اولی‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال یک میلیون و ۷۳ هزار رای اولی داشتیم برنامه‌های متعددی برای شناخت هر چه بهتر آن‌ها به منظور شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: با توجه به وجود تشکل‌های دانش آموزی از قبیل مجلس دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی رویش‌های متعددی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان و انتخابات در نظر گرفته شد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به پویش‌های در نظر گرفته شده که  از طریق شبکه شاد هم قابل دسترسی بودند، اظهار کرد: اسامی این پویش‌ها شامل پیشتازان رای اولی، شور انتخاب، پویش رای اولی‌ها، مثل سلیمانی و اولین پویش بدون رای‌ها نامگذاری شد  و دانش‌آموزان می‌توانستند با عضویت در کانال‌های مربوط به این پویش‌ها از مطالب در نظر گرفته شده در آن بهره ببرند.

رمضانی درباره حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات گفت: آموزش و پرورش در این مورد بیشترین عوامل را به کار گرفته است.

او درباره تعداد مدارسی که به عنوان حوزه انتخاباتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: علاوه بر حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی در تمام مدارس آمادگی داشتیم که امکان رای گیری فراهم شود و براساس تصمیم فرمانداری برخی از مدارس به عنوان حوزه انتخاباتی در نظر گرفته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار