سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر، از لو رفتن محل اختفای موادمخدر و کشف ۲۸۴ کیلو تریاک از یک اتاقک موتور آب در یکی از روستا‌های بخش زهکلوت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی توسنگ، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش زهکلوت، حین گشت زنی در محور زهکلوت ـ رودبارجنوب به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و به او دستور ایست دادند.

او افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران اقدام به فرار به سمت روستایی از توابع بخش جازموریان کرد که ماموران با هوشیاری و سرعت عمل بالا به تعقیب آن‌ها پرداخته و پس از گشت زنی در روستا مشخص شد که قاچاقچیان با خودرو متواری شده اند.

سرهنگ توسنگ با اشاره به اینکه ماموران اقدام به جست و جو و پاکسازی محل کردند، بیان داشت: قاچاقچیان به صورت کاملا ماهرانه مواد را در یک اتاقک موتور آب جاساز کرده بودند که با هوشیاری پلیس،  ۲۸۴ کیلو تریاک کشف شد.

او با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس، یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف و ضبط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار