اختتامیه برنامه‌های دهه کرامت و تجدید میثاق خادمین رضوی استان تهران با امام راحل (ره) در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جانه سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران عصر امروز در مراسم تجدید میثاق خادمین رضوی با امام راحل (ره) که در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد،اظهار کرد: به همت خادمین رضوی استان تهران در سال ۱۴۰۰ مراسم دهه کرامت در همه استان‌های کشور برگزار شد و هدف از این دهه خدمت به مردم شریف کشورمان در زمینه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه خادمین امام رضا (ع)خدمت گذاران مردم هستند، ادامه داد: خادمین رضوی باید در اعمال و رفتار خود دقت لازم را داشته و الگو باشند چرا که خادم امام رضا بودن مسئولیت سختی است.

جانه افزود: در دوسال گذشته پرونده ۱۶هزار نفر از عزیزانی که درخواست برای خدمت رضوی داشتند، امضا شده است و طرح هر مسجد یک خادم رضوی را اجرا کرده‌ایم و افراد متخصص را در زمینه‌های مختلف به عنوان یاور رضوی جذب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به دستور مقام معظم رهبری توسعه خدمت رضوی در کشور در حال گسترش و انجام است و کسانی که خادم رضوی هستند بو و عطر امام رضا (ع) را در سطح جامعه منور می‌سازند.

 سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران تصریح کرد: در دهه کرامت بیش از هزار خدمت مانند فعالیت در بیمارستان‌ها، مراکز مختلف، مساجد و مشاوره‌های خانواده توسط خادمین رضوی صورت گرفته است.

جانه گفت: در روز ولادت امام رضا (ع) و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خادمین رضوی استان تهران گرد هم آمده‌اند تا با نام هئیت خادم الرضا که یک سالی از تاسیس آن می‌گذرد مباحث معرفتی را ارتقاء دهیم و با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاقی را به عمل آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار