فرمانده انتظامی استان البرز گفت: انبار تخته فیبر‌های متراکم قاچاق در شهرک صنعتی اشتهارد شناسایی و در بازرسی از آن بیش از ۲۴ هزار ورق HDF به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار قابل توجهی تخته فیبر‌های متراکم قاچاق در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کارآگاهان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا ۲۴ هزار و ۳۹۶ ورق HDF قاچاق که به صورت غیرقانونی از یکی از کشور‌های اروپایی به کشور وارد شده بود را کشف کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه یادآور شد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۲۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

او در پایان با بیان این که دستور مقام قضایی انبار مورد پلمب شد،  افزود: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد دائم محور‌های مواصلاتی عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان کالا تنگ کرده است.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.