حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب کشورمان در برنامه بدون تعارف شبکه دوم سیما حضور پیداکرد.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب کشورمان امشب چهارم تیرماه در برنامه بدون تعارف شبکه دوم سیما حضور پیداکرد.

حجت الاسلام رئیسی در ابتدای این برنامه گفت: من زندگی ام را مدیون امام رضا (ع) هستم و در دوران مسئولیت‌های مختلف ارتباطم را با امام رضا (ع) در همه شئون زندگی‌ام سازنده می‌دانم.

رئیسی با اشاره به دوران کودکی و تحصیل خود گفت: پدرم در کسوت طلبگی و خدمت به دین بودند که وقتی من ۵ ساله بودم مرحوم شدند و دوران نوجوانی و جوانی، چون پدر نداشتیم زندگی خاصی داشتیم، ولی دوران طلبگی اساتید ما فضای روحانی و معنوی و دوستان ما داشتند و جبران برخی از کمبود‌های اقتصادی را صفای طلبگی جبران می‌کرد و سه ماه تعطیلی و برخی ایام دیگر کار می‌کردم و در کنار طلبگی و چه در دوران مدرسه ابتدایی هیچ زمانی یادم نمی‌آمد که در دوران نوجوانی همراه درس بدون کار باشم.

وی افزود: در دوران تحول آستان قدس مفهومی را ایجاد کردم که توسعه خدمت، خادم و مخدوم بود با نگاه به اینکه نیازمندانی اطراف حضرت رضا هستند و آن‌هایی که به درب خانه حضرت رضا می‌آیند و گرفتاری‌هایی دارند و هرچه از این گرفتاری‌ها را به نام امام رضا حل کنیم حتما مورد رضای آن حضرت است. الان هم باید با درد مردم آشنا شد و در کنار مردم بود و بنا دارم این ارتباط با مردم را محدود نکنم.

رئیسی ضمن تاکید بر اینکه می‌توان نظر دوستان حفاظتی و ارتباط با مردم را جمع کرد، گفت: خواست من از دوستان حفاظت همواره این بوده ضمن این که کارشان را انجام می‌دهند، سعی کنند ارتباط با مردم محدود نشود، چون به این ارتباط سخت نیاز دارم و برای فهم مسائل کف بازار و خیابان نیازمند ارتباط است و این ارتباط را برای خیلی از مدیران ضروری می‌دانم و اینکه غیر از این عمل کنم با روحیه من نمی‌سازد.

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اینکه بیش از همه چیز اشتغال، کنترل کرونا و مسکن ذهنم را مشغول کرده است، گفت: ساز و کار‌های نظام اداری سالم از دغدغه‌های جدی من است.

وی افزود: حل برخی از اقدامات حتما زمان می‌برد و من و همکارانم شبانه روز تلاش خود را خواهیم کرد تا زمینه رفع مشکل بیکاری را فراهم کنیم یا اینکه مسکن را کلید بزنیم، ولی زمان می‌برد، امیدواریم این زمان مثل برخی زمان‌ها که مردم را ناامید می‌کند نباشد بلکه بسیار زودتر از آنچه فکر می‌کنیم به نتیجه برسد و این تصور هم بیجا نیست، چون وقتی انسان انگیزه و برنامه و نیروی کارآمد جوان داشته باشد انجام این کار‌ها سخت نیست.

وی در پاسخ به پرسشی درمورد دیدار‌های اخیرش با مسئولین مختلف کشور، تصریح کرد: مسئولین مختلف درخواست ملاقات دارند، ولی سعی می‌کنم ملاقات هایم صرف ملاقات تبریک نباشد، چون از آن چیزی برای مردم در نمی‌آید و باید جلساتمان با هر فردی ثمره‌ای برای دولت آینده باشد. لذا ملاقات‌هایم را به نشست کاری تبدیل کرده ام.

رئیسی تاکید کرد: اگر آقایان پیش من می‌آیند یا من خدمتشان می‌رسم بحث در این مورد می‌کنیم که چگونه باهم همکاری کنیم و تقریبا بدون استثنا ملاقات‌ها به همکاری کاری تبدیل شده است تا از آن یک همکاری فی مابین به وجود بیاید. یا اینکه آقایان وزرا اگر دیداری دارند گزارشی از عملکرد و پیشنهاد بدهند که در مجموعه شان چه کاری باید انجام شود و چه کار‌هایی قصد داشتند انجام دهند، ولی موفق نشده اند و چرا موفق نشده اند.

وی با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: دوستان به خودشان زحمت ندهند و اگر پیشنهادی دارند ما را مطلع کنند. ما سامانه‌ای ایجاد می‌کنیم که صاحبنظران و دغدغه‌مندان پیشنهاد خود را بدهند، ولی گمانه‌زنی‌ها ممکن است مشکل ایجاد کند.


بیشتر بخوانید


رئیسی در پاسخ به سوالی درمورد همکاری با اعضای دولت فعلی گفت: بنا را گذاشته ایم که با همه عزیزانی که در جای جای دولت مشغول به کار هستند به شرط توجه به دغدغه‌های دولت همکار دولت باشند، شرط همکاری با دولت قبول داشتن من نیست و کسی کرامت مردم را حفظ کند و گره گشایی از کار مردم کند می‌تواند همکار دولت باشد. عمیقا به شایسته‌سالاری معتقدم و اینکه طرف در کدام جناح و سلیقه هست مورد توجه ما نخواهد بود و کارآمدی و فسادستیزی و روحیه انقلابی و مردمی بودن شرایط همکاری با ما است.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه بستگان و نزدیکان من الان هم که در دستگاه قضایی هستم به هیچ عنوان در کارم دخالت نمی‌کنند و ارتباط با من مردم، از طریق اقوام و خویشان نیست بلکه از طریق سامانه‌هایی هست که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا حرفشان را با من بزنند، گفت: نشست هایی، چون نشست‌های دانشجویی را در دولت باید ادامه دهیم، چون ما باید در جریان دیدگاه‌های مردم قرار بگیریم.

وی گفت: اگر توصیه به حق باشد توجه می‌کنم، ولی اگر کسی بخواهد حقی را ناحق یا ناحقی را حق کند و ظلم و پارتی بازی کند و روابط ناسالم برقرار کند و دنبال رانت باشد باید جلویش گرفته شود و باید همه دولت روی هر رابطه ناسالم حساس باشد. در همه سطوح به همه همکارانم خواهم گفت که شرط همکاری کار است.

وی با اشاره به خاطره آخرین تشرف سردار سلیمانی به مشهد مقدس گفت: حاج قاسم هر وقت مشهد مشرف می‌شد خدمتشان می‌رسیدم و در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کردیم. یک بار مشرف شدند و ما دوست داشتیم در مراسم غبارروبی باشد و من از شبکه‌های ضریح دیدم که حاج قاسم گریه می‌کند و حال خاصی دارد و من به دوستان گفتم که ایشان به داخل بیاید هرچند این کار در مشهد مرسوم نبود و حس من این بود که نقش ایشان در دفاع از حرم اهل بیت بسیار برجسته بوده و ایشان خادم برجسته حضرت است.

وی در پاسخ به سوالی درمورد سرنوشت سند تحول قضایی پس از واگذاری این مسئولیت بیان داشت: سند تحول قوه قضائیه متکی به من نیست و این ریل گذاری بعد از من ادامه می‌باید هرچند باید این سند در حال ارتقا باشد.

رئیسی درباره بدون تعارف‌ترین صحبت خود تصریح کرد: مردم بدانند ما به لطف خداوند اراده کردیم مشکلاتی که مردم با آن درگیرند را حل کنیم، اما باید به دولت کمک کنند و انشاء الله در جهت شکل گرفتن ایران قوی همه دست به دست هم دهیم.

رئیس جمهور منتخب در پایان به ضرورت نقدپذیری اشاره کرد و گفت: اگر دولت نقد را نپذیرد به خودش و مردم جفا کرده است، ولی انتقاد باید منصفانه و همراه با انصاف و اطلاع باشد و نقدپذیری جزو برنامه‌های دولت مردمی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام
تورم زیاد و قیمتهای بسیار بالای مسکن و اجاره آن فشار سنگینی به همه مستاجران وارد کرده به طوری که نه تنها مردم امید خرید بلکه حتی امید به اجاره خانه کوچک را نیز ندارند مثلا خانه ای که سه سال پیش با ۳۰۰ میلیون تومان میشد خرید الان قیمت خرید آن بالای ۵ میلیارد تومان و اجاره آن بالای ششصد میلیون تومان است،
۱. مسئولین و خصوصا دولت روحانی باید پاسخگوی این شرایط باشند
۲ . با توجه به استقبال آقای رئیسی از پیشهاد برای خروج از تورم پیشنهاد میکنیم اگر به طور مثال یک خانه قدیمی ۳ طبقه (هر کجای شهر باشد ) متعلق به سه نفر باشد به جای اینکه دولت و شهرداری مجوز ساخت به بساز بفروش دهد به سه نفر دیگر که به طور مثال سرمایه ۷۰۰ ،۸۰۰ میلیونی مثل جوانان که قصد ازدواج دارند و یا مردمی که خانه ندارند و سرمایه کم دارد مجوز و امتیاز با مصالح ارزان قیمت قرار دهد و به جای سه طبقه قدیمی شش طبقه جدید ساخته می‌شود و ۶ نفر صاحب خانه می شوند(زمین از سه نفر و ساخت از سه نفر دیگر )
با این پیشنهاد مردم به صورت جهادی برای خودشان خانه می سازند و دولت و شهرداری با هزینه خیلی کم مدیریت و کار جهادی می کنند
شهر پر از خانه های نوساز می شود سرعت ساخت ساز و اشتغال بالا میرود و مشکلات مسکن مهر و حاشیه سازی نیز وجود ندارد
لطفا شما که با آقای رئیسی و مجلس ارتباط دارید این پیشنهاد را به گوش مسئولین برسانید .
Iran (Islamic Republic of)
ازتبارعراق عرب
۰۰:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۰
درود بر سیدرییسی خدا پشت وپناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
جناح های سیاسی توجه کنید هنوز تا چهل روز دیگه آقای رئیسی رئیس جمهور نیستند پس لطفا صبر کنید بعد تخریب را شروع کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
احسنت جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
درود
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اقای رییسی شما اول برو مشخص کن سند خودرو رو کی صادر میکنه بعد بیا بادرد مردم اشنا شو...سند ماشینم جزو درد ملت بحساب میاد ک دفاتر اسناد رسمی تا مردمو تیغ نزنن ول کن نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اگر از دکتر رضایی استفاده نکنی ( انقلابی ، باتجربه ، اقتصاددان) ، بهت شک میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
افتخار میکنم که به آقای رئیسی عزیز رای دادم.خدا از شر بلاها و بد خواهان حفظشون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بله دقیقا
منم خوشحالم که به آقای رئیسی رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
قابل توجه بعضی از افرادی که میگن از وقتی رئیسی اومده قیمت ها افزایش پیدا کرده ، وسایل گرون شده ، تورم بیشتر شده و...
آقای رئیسی هنوز رئیس جمهور نشدن و فعلا روحانی رئیس جمهور هست ، از ۱۲ مرداد روحانی میره و رئیسی رئیس جمهور میشه تقریبا ۴۰ روز دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
آقای رییسی اززمان انتخاب شما قیمت ها افزایشی شده است هماهنگی کنید تا قیمت ها دوباره برگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۰
فعلا روحانی رئیس جمهور هست
از ۱۲ مرداد روحانی میره و رئیسی رئیس جمهور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۰
داداش سالی ک نکوست از بهارش پیداس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
فقط با کار شبانه روزی میشه عقب ماندگی رو جبران کرد

آقای رئیسی تازه باید تو چهار سال اولش ، هشت سال دولت قبلو با کار ۲۴ ساعته جبران کنه

کار آقای رئیسی بسیار سخته، ولی اگه بخوان میتونن جبران کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بهانه نیار اول کار....
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۰۸:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید جناب رئیسی مردم از گرانی خسته شورند باید دست دلالها و واسطه از سفره مردم کوتاه شود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
سلام از اعتصاب کارگران پتروشیمی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
کسایی که میگن رئیسی از درد مردم خبر نداره

آقای رئیسی تو پنج سالگی پدرشو از دست میده
و تو کودکی با دست فروشی زندگی می‌کنه

آیا کسی که تو کودکی با دست فروشی زندگی می‌کنه وضع اقتصادی خوبی داره آیا کسی که فقر و سختی رو لمس کرده
به رنج و زجر مردم آگاه نیست؟

بله کسایی که هشت سال زندگی مردمو گرو گرفتند ومردمو تو حسرت مرغ و تخم مرغ گذاشتند و تمام دغدغشون چپاول اموال ملته،
هیچ وقت طعم فقر و سختی زندگی رو حس نمیکنند

خب یه خورده به اینا هم فکر کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
با سلام انتظار ما از جناب رئیسی این هست که اولا در خصوص مسکن و اشتغال و گرانی کالاها فکری بر دارند و در ثانی کاری کنند که ادارات و نهادها دست از جیب مردم بردارند و فردی که برای خدمتی به یک اداره میرود هدف خدمت به مردم باشد نه خالی کردن جیب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
با سلام
کی می گوید گمانه زنی ها صحیح نیست ؟ اگر سر دار محمد عضو کابینه نبود من رگ گردنم را می دهم . این خط این هم نشان حالا ببینید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
از وقتی ایشون رئیس جمهور شده تورم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
ایشون هنوز رئیس جمهور نشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
خخخخ فیلها هم پرواز میکنن با این سطح فهم
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
یه قرون سواد نداری نظر میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
مثل دوستمون پرچم آمریکا میگذاشتی تا سوادت معلوم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
جناب رئیسی شما چندین سال در بدنه نظام بودید چطور درد مردم را نمی دانید که از حالا می خواهید بدایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
یارو رفته بود خیاطی و به خیاط گفته بود میخواهم برام کت وشلوار بدوزی
بعد بهش گفته بود ببین آقای خیاط من حوصله ندارم یکروز بگی برق رفته یک روز بگی شاگردم نیومده یک روز بگی آستری پیدا نمیشه و ... و به این بهانه ها بخواهی دیر آماده بکنی من اصلا قبول نمیکنم اصلا پارچه منو بده نمیخوام
بابا رییسی هنوز کارش را شروع تکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
دلم به حال مردمی که رأی دادن میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
سلام.نمیدونم الگوی شماکیه یاچیه.ولی الگوی منی که رای دادم حاج قاسمِ که سه بار قسم جلاله خورد که ازمهم ترین شئون عاقبت بخیری درکناررهبرو بارهبر بودنه.مهم تر ازاین این دنیا روزیه ب نام یوم الحسرت.مهم اینه اونجا از کارهایی که وظیفه ات بوده و نکردی حسرت نخوری و آه نکشی یاازکارهایی که کردی شاد باشی
پس دلت نسوزه برای من. یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
خخخخ از روحانی مچکر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
من خیلی هم به خودم افتخار میکنم که رای دادم
شما دلت به حال خودت بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
دکتر رییسی لطفا به فکر طبقه ضعیف باشید.طبقه مستضعف واقعا دارن زجر می کشند،لطفا با دلال بازی مبارزه کنید و بفکر افزایش رفاه قشر ضعیف ، عدالت و امنیت شغلی کارکنان پیمانکاری راهبری نیروی انسانی باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۵ تير ۱۴۰۰
وقتی مسئول دولت انسان سالم وصالح وخادمی باشد ملت ازاو توقع ندارند که او به ملت خدمت نماید بلکه همه ملت آرزومندند که خادم وخدمتگزار دولتشان باشند و با نان وپنیر و نوشیدن چای خالی هم زندگی خوش می گذرد. درباره آقای رئیسی باید شعر شهریار را خواند که فرمود: ای محبوب من، آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟، بی وفا حالا که من افتاده ام ازپا چرا؟ آمدی حالا که سردار سلیمانی نبود، زیرچشمان همه ازاشکها گشته کبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اقای روحانی هم هشت سال همینارو میگفت
اما... (:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۰
روحانی هشت سال فقط فکر و ذکرش تحریم بود. مشخص بود اگه تحریم ها رو برندارن کشور به این روز میفته، چون برنامه ی دیگه ای نداشت.
Canada
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
همیشه ارزو داشتیم رییس جمهوری داشته باشیم که فرا جناحی عمل کند ، و خدارا هزاران مرتبه شکر این اتفاق افتاده ، از خدا توفیق روز افزون و سلامتی پایدار برای رییس جمهور منتخب طلب میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۱۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
یا علی جان مددی یا صاحب الزمان مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اینایی که امروز پایکوبی میکنن و به وعده های رئیسی دلخوشن یکم به طرفداران روحانی و احمدی نژاد که چندین سال پیش همین احساس رو داشتن توجه کنن ... رئیسی هم همون وعده های غیر عملی رو نوید میده ... امیدوارم چند ماه دیگه با شروع تورم و مافیا و رانت خواری که در دولت رئیسی شکل گرفت اینقدر شهامت داشته باشید که بیایید تو این صفحه عذر خواهی کنید امروز که ما هر چز بگیم نه منتشر میشه و نه کسی توجه ایی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
یک عده واقعا خیلی رودارن تا یکی شعار هنجار شکن میده ، شعار آزادی دختر وپسر میده ، شعار مخالف اصل نظام میده سریع میپرند و بهش رای میدهند و زمانی که گند شون در میاد میگن اینها همشون یکی هستند رییس جمهور و مجلس و بقیه همشون باهم هستند
ووقتی یکی که با شعار انقلابی و موافق اصل نظام میاد سر کار میگن خب دیگه همتون یکی شدید حالا کار کنید ببینم چه میکنید و دیگه بهانه ای قبول نیست
آخه بابا تا دیروز که میگفتید روحانی و مجلس و رهبری همشون یکی هستند چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
مطمئن باش اگه خدای نکرده اون اتفاقات افتاد میایم عذر خواهی میکنیم ولی شما قصاص قبل از جنایت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
احسنت بر کاربر 18:54
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
این که کلا شوته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
با درد ما اشنا هستید حل کنید !! اینقد فاز نیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
درود بر دکتر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
گفتند کلاس ششه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اونهایی که گفتند کلاس ششمه ، اشتباه گفتند
ایشون مدرک دکترا دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
کاربر 10:10
رئیسی دکترا داره کلاس ششم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
کسی که میگی : گفتند کلاش ششه
جناب آقای رئیسی مدرک دکتر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
مدرک آقای سید ابراهیم رئیسی دکتری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
بسم الله این میدان واین تو؟ ببینیم کار به کجا میرسد تا چهار سال
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۰:۴۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
انتخاب آیت الله رئیسی امیدهای زیادی را در دل همۀ دوستان انقلاب بویژه مردم متدین و انقلابی ایران ایجاد کرده است ، البته انتظار معجزه از ایشان نداریم و نمی خواهیم هم انتظارات را هم غیر واقعی بالا ببریم اما امید واریم ایشان سیر جریان مدیریت اجرایی کشور را به مسیر اصلی انقلاب برگرداند و یا حداقل نزدیک کند و آرمانهای انقلاب که یکی از آنها ایجاد عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد و ویژه خواری و سوء استفاده از منابع مالی و رانت خواری را در حد قابل انتظار از بین ببرد و امید زیادی داریم ان شاالله این کار را با کمک مجلس انقلابی و تحت رهبری حکیمانۀ مقام معظم رهبری انجام بدهند و در این مسیر از خداوند بزرگ برای ایشان آرزوی توفیق داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
آقای رییسی لطفا مدیران و مسئولانی که منافق و دورو و ریاکارند را برکنار کنید.مسئولان و مدیرانی را انتخاب کنید که به ایران اعتماد و اعتقاد دارند و غرب پرست نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
امیدوارم به خداوندتمام مشکلات کشورملت هرچه زودترحل شود یاخدا پناه برخودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
خودش میدونه چی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
خودش میدونه چی گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۰
والا من 2ساله شوهرم رفته حتا پولی که شکایت کنم ندارم 2ساله بلاتکلیف موندم نمیدونم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
کجا رفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
گرانی را حل کردی همه کار کردی این قیمتها حداقل باید پنج برابر کم بشه تا مردم یه نفسی بکشند اگه این کار را کردی که احسنت وگرنه فرقی با قبلیا نداری در ضمن من به شما رای دادم فقط به خاطر حاج قاسم که حرف نمیزد فقط عمل میکرد والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
چه توقعاتی داری! روحانی جان اقتصاد کشور را نابود کرد حالا توقع داری رییسی برات معجزه کنه.همینقدر که نذاره طالبان وارد کشور بشه ازش ممنونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
رای دادی به خاطر خودت دادی که مشکلاتت حل شه.دیگه چرا منت میذاری.رای نمیدادی الان همتی رییس جمهور بود که کلید را از دست روحانی میگرفت تا کشور را بیشتر در چاه فرو کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
و من یه محمود کبیر رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
رئیسی عزیزتر از جان زیرک تر از آن هستند که ندانند جریان نفاق و عناصر نفوذی شیطان صفت قصد دارند با سوء استفاده از صداقت و فراجناحی بودن ایشان در بدنه دولت رخنه کرده و دولت انقلابی را زمین گیر و ناکارآمد و مردم را نا امید سازند.
Sweden
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۰
مرد خدا حاج رئیسی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
ما چهل و دو سال صبر کردیم ، یه سال اول آقای رئیسی هم صبر میکنیم

انتظارات از آقای رئیسی بسیار زیاده
کم کمش باید شش ماه از آغاز دولت جدید بگذره
مطمئنا مردم تغییراتو حس خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۵ تير ۱۴۰۰
4سال خوبه؟ چهار سال اول برای خودش اگر نتونست چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
۸سال روحانی کشور را نابود کرده حالا توقع داری در عرض یکسال رییسی کشور را براتون گلستان کنه!اونموقع که برای رای آوردن روحانی پای کوبی میکردین... همینقدر که رییسی مثل روحانی کف پای آمریکا را بوس نمیکنه و فکر خودکفاییه باید شکر خدا را به جا بیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۰
آقای رئیسی لطفا یک تسهیلات ویژه و اساسی برای جوانان مجرد و بیکار بالای 30 سال در نظر بگیرید 8 سال عمر ما در دولت گذشته پودر شد و از همه عقب افتادیم لطفا یه فکری به حال ما 30 سال به بالاها کنید از همه سرکوفت میخوریم هرکاری کردیم سراغ هرچی رفتیم به دلیل شرایط بد فضای کسب و کار و... شکست خوردیم لطفا امید رو به دل های ماها برگردونید ما برخلاف جوان تر ها دیگه فرصت زیادی نداریم برای ازواج و تشکیل زندگی و.... به شدت به کمک دولت نیازمندیم شغل مسکن تسهیلات ویژه و خارج از نوبت ازدواج و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
بابا فعلا از همه چی مهمتر واکسیناسیون عمومیه. به پدر و مادرت قسم دیگه خسته شدیم. بیا یه کاری بکنید همه واکسینه بشن تا پایان شهریور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
واکسیناسیون اینهمه مردم در عرض چند ماه غیرممکنه پس آرامش خودتو حفظ کن برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
تازه بعد ۴۳سال میخواد با درد مردم آشنا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۴ تير ۱۴۰۰
دوستان از آقای رئیسی نباید انتظار معجزه در چند ماه رو داشت

ولی حتما در چند ماه نخست دولت آقای رئیسی، تغییرات محسوسی رخ خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۲:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
خدآئآرانانکه برای مردم کارمی کنند به خدا به ولا قسم سه سال گوشت هیچ نوع گوشتی خریداری نکرده و فرزندانم دفقرفکلات هستن ولی رفتم رای دادم ،،کمترم زیرگرانی غم شده تورو قرآن به دل مردم برسید ،،من جانباز انقلاب و وسرباز انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۰
گرونیییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۰
سلام. شما بعد از 42 سال تازه میخواهید با درد مردم آشنا شوید. چه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۰
درود بر سید مظلومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اگر درد مردم را نمی‌دانید دیگر هم نخواهید دانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
شما خودت درد مردم را میدانی! بنظر فقط درد خودتو میدانی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اولویت آقای رئیسی اول باید

مهار تورم
اشتغال
مسکن
ازدواج جوانان
و بانک ها باشد

هر وقت اوضاع اقتصادی جامعه رو براه شد مسئله فرهنگ و فساد نیز حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
آقای ریسی به درد بازنشستگان نفت هم برسید بین بازنشستگان قدیم و جدید اختلاف زیادی میباسد کسی که 20سال پیش بازنشسته شده با کسی که فعلأ بازنشسته میشود هم اختلاف زیاد است این از درایت وزیر زنگنه است کد23دریافتی پایینی دارند. لطفاً توجه نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۴ تير ۱۴۰۰
امید مردم اول خدا و بعد هم خداست.

خدا به آقای رئیسی توفیق خدمت به همه گرفتاران و درماندگان رو بده و بتونه آلام و رنج و خواری مردمو برطرف کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۰
کسی زندگی مردم را درک میکند که خود طعم درد و رنج و نداری را چشیده باشد.

آقای رئیسی درد و نداری را میفهمد و خود آن را چشیده.

و مثل بعضی از آقایان مرفه بی درد نیست که تنها فکر آنها تحصیل فرزندانشان در آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
علی جان ایشون درسن 15سالگی وارد حوزه شد با شهریه ودرسن 20سالگی شد دادستان کرج طعم درد ونداری رو چشید؟ یک خرده اون مغزتو فشار بیار نذار اکبند بمونه
Iran (Islamic Republic of)
رباط
۰۰:۵۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
آره به همین خیال باش
ببین کی گفتم تاریخ اشو یادش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
و کسی می تونه پارتی بازی و رانت از بین ببره که خودش با رانت و پارتی بازی نیامده باشه

که حجت الاسلام رئیسی با رانت و پارتی رئیس جمهور شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۵ تير ۱۴۰۰
سلام آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اون " خیر" که گفتید خیلی چسبید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
سلام.لطفا سر زده از پادگان ها ی اموزشی بازدید کنید.حتما سر زده باشه چون تا بفهمن یه مسئول قراره بیاد همه چی رو درست میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
سلام خواهش می کنم به آقای رییسی بفرمایید که به داد ما کارگران شرکت های خصوصی برسند که ظلم زیادی درحق ماشده ومیشه .بهشون بفرمایید که ما داریم نابود میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
تو بیست و سی خیلی از دردهای اقتصادی و موانع تولید گزارش شده، کاش یه محدوده زمانی مثلا یکساله، این گزارشات بررسی و راه حل آنها اجرایی شود
مطمینا نصف بیشتر مشکلات اقتصادی مرتفع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
بورس دراولویت قرارگرفته قیمت خودروهم شدیداکاهشی شده وهمه درصدداندخودروی خودررابفروشندوواردبورس شونودرجلسه اقتصادی بارییسی رییس جمهورمنتخب اظهارداشتندقیمت خودروهای ایرانی به سال۱۳۹۷برمیگرددفعلابورس بازدهی دارد.
فعلابازارخودروبه کمارفته وراکدشده است و قیمت هاشدیداکاهشی شده است وتمام اونهایی که ماشین دپوکرده اندحاضرندبا۳۰الی۵۰م زیرقیمت هفته پیش بفروشندولی خریدارندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
کی گفت اوقت ??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
چی زدی عزیز؟ خودرو که از بعد از انتخابات صعودی بوده. بورس هم موقتیه،دوباره میاد پایین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
مرخصی سربازان نیروی انتظامی خیلی کمه.لطفا مشکل مارو به گوش اقای رییسی برسانید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۰
دوست عزیز سربازان وکارکنان پایور وکلا هرکارمند دولت سالانه 30روزمرخضی استحقاقی دارند وناجا هم ازاین امر مثتثنی نیست البته این مقدار مرحضی برای استانهای خوش اب وهوا مثل تهران تبریز واراک مازندران وگیلان وخراسان وقم واصفهان و.... ولی سیستان خوزستان وکرمان سالانه 45 روز مرخصی دارند واین دراختیار رئیس جمهور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
ن مرخصی همه چی نیرو انتظامی کمه از اینکه خونه سازمانی نداره...بعد یگان ویژه مجبورن ۵سال تهران‌باشن داری خانواده سخته خانواده میاری مجبوری خونه اجاره کنی خونه سازمانی نداره حقوق کمه مرخصی کمه بیشترین کار نیرو انتظامی میکشه اما دیده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
این خدمت که انجام میدهید صبح میروی غروب میاید تو دوران ما ۴ال۵ماه وحتئ ۱سال ودوسال مشکل کشور شد مرخصی مگر توی آفریقا خدمت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۰
منظور از شایسته سالاری همون سلبریتی بودن و فرزند جانباز بودنه یا مدرک دانشگاهی کدومششششششش
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه
۲۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۰
از خدا بترس این چیزها به جناب رئیسی نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۴ تير ۱۴۰۰
هیچ کدوم ، منظور کسی هست که بتونه در مسئولیتش تحولی ایجاد کنه که مردم ساده و راحت شدن کارها و باز شدن گره ها رو احساس کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
تو هم عرضه داری برو فرزند جانباز شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۵ تير ۱۴۰۰
یعنی کسی که با کلاس ششم شده رئیس جمهور کاملا شایسته بوده؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۵ تير ۱۴۰۰
کاربر ۰۱:۰۷
آقای رئیسی کلاس ششم نیستند
ایشون مدرک دکترا دارند
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۱۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اینم که مثل بقیه در اومد قرار بود دولت الان وتغیییر بده نه اینکه با جهانگیری و روحانی همکاری کنه
چی فکر میکردیم چی شد همشون یه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۰
یک مقدار تامل کنید بگزارید کارش را شروع کنه بعد . هنوز هیچ چیزی نشده قضاوت میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
دروغ نگو تو اصلا به ایشون رای ندادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۵ تير ۱۴۰۰
گلللللل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اینم هیچ کاری از دستش برنمیادیه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۰
چی زدی داداش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۰۵ تير ۱۴۰۰
شماهرچی دوست داری بگو.رئیسی بلده چیکارکنه دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۰
احسنت بر کاربر ۰۶:۰۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
امیدواریم تلخی ۸سال زندگی بامرارت وسختی بالاخره تموم بشه.دوره شرمندگی پدرها ،تورم وگرانی ،بدبختی وبیچارگی ،کوچک شدن سفره مردم،نان نسیه و......
آخرین اخبار