یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد فرهادی سرپرست کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) در شهرکرد در حال برگزاری است.

او افزود: این جشنواره شامل رشته‌های نقاشی، پویش کتابخوانی، مسابقه چهار گزینه‌ای و داستانک‌نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی می باشد.


بیشتر بخوانید


فرهادی اظهار داشت: در این دوره شش عنوان کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است که در رده کودک کتاب‌های زندگی امام رضا(ع) اثر سیدمهدی مهاجرانی و مجموعه ۱۴معصوم، امام زمان(ع) اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی شده است.

او اضافه کرد: در رده سنی نوجوان کتاب‌های برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا(ع) و زیارت ایشان اثر غلامرضا حیدری ابهری و ده قصه از امام زمان(عج) اثر فریبا کلهر، منابع این جشنواره هستند و نوجوانان می‌توانند در شش رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه‌گویی به‌ازای هر دو کتاب شرکت کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار