بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۹ تیر؛

جلسه بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن با حضور کدخدایی / روایت همتی از دیدار با رئیس جمهور منتخب

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان تصویری از جلسه بررسی طرح جهش تولید را در حسابش منتشر کرد:

" بررسی اصلاحات طرح جهش تولید و تامین مسکن در پژوهشکده شورای نگهبان با حضور دکتر عباسعلی کدخدایی."

.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره دیدار امروز با آیت الله رئیسی و دیگر نامزدها نوشت:

" در نگاه رهبر بزرگوار انقلاب، «مردم» و «همه‌ی کسانی» که برای تحقق حماسه ۲۸ خرداد گام برداشتند مصداق برندگان انتخابات هستند.

در مسیر دشوار پیش رو، باید تلاش کنیم حماسه سیاسی را تبدیل به پیروزی بزرگ برای ملت عزیز ایران کنیم."

.

عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با انتشار متن و تصاویری از دیدار با رئیس جمهور منتخب صفحه اش را به روز رسانی کرد:

" صبح امروز ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به دعوت رئیس جمهور منتخب، به اتفاق بقیه نامزد‌های انتخاباتی با ایشان دیدار و مذاکره کردیم. در این جلسه خبری از تهمت‌ها و تخریب‌ها نبود و فرصتی شد دغدغه‌های کلان سیاست‌گذاری مبتنی بر علم اقتصاد را که در جریان رقابت‌های انتخاباتی مطرح کرده بودم، مجددا طرح کنم.
برنامه‌های کوتاه مدت برای تأمین ارز کالا‌های اساسی وضروری، چاره جویی درخصوص کسری بودجه ۱۴۰۰، کنترل نقدینگی وتورم ناشی از آن موضوعاتی است که اگر چاره‌جویی نشود در ماه‌های آینده به معضل اصلی کشور بدل خواهد شد.
در میان مدت نیز ضرورت چاره جویی برای تعارض منافع در کشور مطرح است؛ گروه‌های ذینفعی بدون پرداخت مالیات در اقتصاد تسلط دارند، بطوری که ۵۰ درصد تولید ناخالص داخلی عملا از چتر مالیاتی خارج است و باید با اصلاح ساختار‌های اقتصادی به سرعت برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.
در سطح کلان هم حکمرانی اقتصادی مبتنی بر شفافیت، اصلاح ساختار اقتصادی که متاسفانه در چند دهه سلطه مالی بر سیاست پولی حاکم کرده و تورم ساختاری را تداوم بخشیده مطرح و خواستار اقدام اقای رئیسی در چارچوب یک عزم ملی برای حل آن شدم"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره اقدام رئیس جمهور منتخب توئیتی را منتشر کرد:

" اقدام شایسته رئیس جمهور منتخب.

این نشست‌ها به همدلی‌ها کمک و مردم را خشنود و دشمنان را آزرده می‌کند."

.

رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی با انتشار تصویری از دیدار رئیس جمهور منتخب با دیگر نامزدهای انتخابات نوشت:

" حرکت رئیس جمهور منتخب حتی اگر جنبه نمادین داشته باشد، بسیار عالی است و به همدلی بیشتر، کمک می‌کند. نشست ایشان با رجال سیاسی جناح‌های نظام و احزاب نیز توصیه می‌شود. جناب آقای رئیسی مرجعیت خوبی میان سیاسیون دارند."

.

منوچهر مرادی، سفیر ایران در اوکراین پیامی که برای کنگره بزرگداشت یکی از شرق شناسان اوکراینی نوشته بود را در حسابش منتشر کرد:

" از پیام اینجانب به کنگره بزرگداشت صد و پنجاهمین سالگرد تولد آگاتانگل کریمسکی شرق شناس شهیر اوکراینی:
«دستاورد اندیشمندان نسل‌های گذشته و تجارب علمی آنها، مایه پیشرفت جامعه بشری در زمینه‌های علمی و فرهنگی است. تحقیقات کریمسکی در زمینه ایران شناسی و اسلام شناسی قابل تقدیر است»."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار