دونده المپیکی کشورمان درباره وضعیت خود در آستانه رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی پیرجهان دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع  در گفت و گو  با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب سهمیه المپیک توکیو  از طریق رنکینگ جهانی اظهار کرد: وضعیت  خوبی دارم. امیدوارم در این زمان باقی مانده تا بازی‌های المپیک تمرینات آماده سازی خود را به خوبی سپری کنم تا نماینده شایسته‌ای برای کشورم در المپیک باشم.

او ادامه داد: به هر حال یک رقابت حساس در دوی ۴۰۰ متر با مانع بین ورزشکاران  در المپیک وجود دارد. به تازگی رکورد جهانی این ماده هم دستخوش تغییر شده است. علاوه بر این، حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است. خیلی خوشحالم که این فرصت نصیبم شده است تا در المپیک شرکت کنم.  

پیرجهان درباره اینکه حمایت‌ها از او برای کسب سهمیه المپیک چطور بوده است، گفت: حمایت‌های خوبی  در این مدت  صورت گرفته است. رحمتی مدیرعامل  پلیمر خلیج فارس با تمام توان از ورزشکاران حمایت می‌کند. این موضوع باعث شده است که بار دیگر کورسوی امید به دو و میدانی بازگردد. رحمتی سنگ تمام گذاشته  و مطمئنم از این به بعد هم بیشتر به این رشته ورزشی کمک می‌کند.  

دونده المپیکی کشورمان گفت:  رکورد ۴۹.۳۳  را  در اختیار دارم و سعی می‌کنم در المپیک بهتر عمل کنم و فینالیست شوم. آرزوی من از روز اول این بود که فینالیست المپیک شوم.

با رقبایم در المپیک آشنا هستم  

پبرجهان بیان کرد: تجربه خوبی از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ دوحه دارم .  با بسیاری از رقبایم در المپیک  آشنا هستم.  با تمام توان سعی می‌کنم که  بهترین عملکرد را داشته باشم.  

او درباره اینکه  مشکلی با آب و هوای شرجی ژاپن ندارد، گفت: در مسابقات جوانان آسیا چنین شرایطی را تجربه کرده ام. امیدوارم با همفکری بتوانیم بهترین شرایط را در المپیک داشته باشیم. در این مدت سعی کردم برای برگزاری اردو به شهر‌هایی بروم که از لحاظ آب و هوایی مشابه ژاپن است.

دونده المپیکی کشورمان گفت: برای سایر دو و میدانی کاران در المپیک آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم خبر‌های خوبی از ژاپن  به ایران مخابره شود. از مردم می‌خواهم که ما را دعا کنند تا نتایج خوبی بگیریم. فدراسیون دو و میدانی از من خیلی  حمایت کرده است. امیدوارم فدراسیون در  این زمان کوتاه باقی مانده تا المپیک هم به صورت ویژه از ما پشتیبانی کند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار