جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفتند.

علی انصاری سرپرست شهرداری دزفول در پیامی روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است:

چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فرصتی مناسب است تا از کلیه‌ی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی قدردانی کرد.

بدون شک کلیه‌ی خادمین مردم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با تلاش‌های شبانه روزی، دلسوزانه و افزایش تعامل با مردم می‌توانند زمینه را برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها فراهم آورند.

اینجانب ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کلیه‌ی مدیران، پرسنل و کارگران شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قدردانی میکنم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای آنان خواستارم.

سید عزیز اله موسوی مدیر آموزش و پرورش طی پیامی روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت.

متن انی پیام به شرح ذیل است:

چهاردهم تیرماه با هدف آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه و شهروندان با خدمات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، ایجاد همدلی و همیاری و همکاری بیشتر مردم و نهاد مدیریت روستایی و شهری و نیز به منظور ایجاد فرصتی مغتنم برای تکریم و پاسداشت خدمات و زحمات ارزشمند آنها، روز شهرداری و دهیاری نامیده شده است.

بدون تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشان‌دهنده شأن، منزلت و نیز جایگاه ویژه دهیار درحوزه مدیریت روستایی است در واقع دهیاری‌ها با حداقل امکانات مالی و نیروی انسانی خدمات بسیار ارزنده‌ای به روستا‌ها ارائه کرده و نقش عمده‌ای در توسعه روستایی ایفا نموده است.

بدینوسیله ضمن تبریک این روز، از خدمات کارکنان پرتلاش و خدوم دهیاری‌ها و شهرداری رامهرمز واعضای شورای اسلامی شهر رامهرمز و دهیاران شهرستان رامهرمز تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.