معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: دانشجویان تا پایان امروز مهلت دارند نسبت به تخلیه خوابگاه‌ها اقدام کنند.

علیرضا فارسی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: در اطلاعیه‌ای مهلت تصمیم گیری برای افرادی که قصد سکونت تابستانی در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی ندارند را اعلام کرده ایم که بر اساس آن دانشجویانی که قصد سکونت در خوابگاه را در ایام تابستان ندارند، باید تا پایان روز اداری امروز یعنی دوشنبه ۱۴ تیرماه انصراف خود را اعلام کنند؛ در غیر این صورت هزینه اجاره بها از آن‌ها دریافت می‌شود.

او افزود: مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی امروز به پایان خواهد رسید و گفتنی است که خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی از ۱۵ تا ۲۷ شهریور ماه برای سمپاشی و آماده سازی سال تحصیلی جدید به صورت کامل تعطیل بوده و دانشجویان موظف هستند که در این ایام خوابگاه را تخلیه کنند.

فارسی تصریح کرد: حدود ١٠٠٠ نفر ساکن خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی هستند تا فعالیت‌های پژوهشی مربوط به رساله و پایان نامه خود را در دانشگاه انجام بدهند. همچنین گفتنی است که به این دانشجویان غذا به صورت ناهار و شام بسته بندی شده بهداشتی توزیع می‌شود، یعنی تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را در این میان رعایت می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار