رئیس دانشگاه شهیدبهشتی گفت: دانشجویان در زمان امتحانات با مشکلات جدی همانند قطعی برق مواجه نشده اند.

سعدالله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهیدبهشتی  در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از جلسه هم اندیشی وزارت بهداشت با وزارت علوم در خصوص بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از مهر ۱۴۰۰، کمیته‌ای تشکیل شده که به صورت مستمر در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتی بعد از واکسیناسیون تمامی دانشجویان در فضای دانشگاهی، کلاس ها، خوابگاه ها، سلف غذا خوری و ... تصمیم گیری کند و هم اکنون نمی‌توانیم در این زمینه نظر دهیم.

او افزود: جزئیات رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بعد از واکسیناسیون دانشجویان در فضا‌های دانشگاهی از مهر ۱۴۰۰ بستگی به شرایط آن زمان دارد.

نصیری قیداری تصریح کرد: اراده ما به برگزاری آموزش‌های حضوری از مهر ۱۴۰۰ است، اما در هر صورت تصمیم گیری‌های ما منوط به اظهار نظرات کمیته وزارت بهداشت است.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه با معاونان آموزشی دانشکده‌ها در حال تنظیم سندی هستیم که آن نشان دهنده نقشه راه خواهد بود، تاکید کرد: سناریو‌های مختلف بستگی به شرایط کشور از نظر ویروس کرونا دارد که میان روسای وزارت علوم و وزارت بهداشت در کمیته برگزار خواهد شد.

او درباره تمهیدات دانشگاه شهیدبهشتی برای قطعی برق در زمان امتحانات گفت: دانشگاه شهیدبهشتی سالانه امتحانات پایان ترم را زودتر از مابقی دانشگاه‌ها برگزار می‌کند و تا کنون عمده آن‌ها انجام شده است و به پایان امتحانات نزدیک هستیم و در این زمینه مشکلات جدی نداشته ایم.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی بیان کرد: در صورتی که دانشجویان برای شرکت در امتحانات با قطعی برق مواجه شده باشند، مجدد از آن‌ها آزمون گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار