آغاز رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشوری دختران در شهرکرد

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی، امروز جمعه با حضور ۱۸۶ دختر دوومیدانی کار در ورزشگاه شهدای دانش‌آموز شهرکرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور که از صبح امروز جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در بخش دختران و به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، ورزشکاران شرکت‌کننده بر اساس قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در مواد پنج هزار متر پیاده‌روی، پرش با نیزه، پرتاب چکش، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه‌گام، پرتاب دیسک و دوی ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و سه هزار متر به رقابت می‌پردازند.

علاوه بر حضور ۱۸۶ ورزشکار، ۵۰ مربی و سرپرست نیز مسئولیت راهنمایی و هدایت ورزشکاران را در این مسابقات که به مدت ۲ روز به صورت همزمان در ورزشگاه شهدای دانش‌آموز شهرکرد و زمین پرتاب‌های شلمزار برگزار می‌شود، برعهده دارند.


بیشتر بخوانید


برترین‌های این دوره از رقابت‌ها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات آسیایی که آبان امسال در کویت برگزاری می‌شود، قرار خواهند گرفت.

محبوبه سلیمانی نایب رئیس هیئت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری، از نرگس نیک‌روش، رزیتا بخشی، مهشید عادل، ملیکا نکویی، آوا خدابخشی، مرضیه صفیان، سپیده آذرنگ، ملیکا امیری و نرجس مرادی به عنوان اعضای تیم استان در این مسابقات نام برد.

او سطح آمادگی اعضای تیم استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امید می‌رود دختران نوجوان چهارمحال و بختیاری بتوانند با استفاده از فرصت میزبانی به عناوین قهرمانی دست یابند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.