بعد از قطعی های مکرر برق، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل و یا سهامدار بودن ایشان در شرکت‌های خصوصی مطرح شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلات غیر قابل پیش‌بینی در تامین برق مصرفی برخی شهروندان در کشور که بر اثر افزایش قابل توجه دما و مصرف دستگاه‌های سرمایشی بوجود آمد، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل و یا سهامدار بودن ایشان در شرکت‌های خصوصی بوده ایم.

تردیدی نیست که انتشار این شایعات بی‌پایه و اساس نه تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش‌آمده نمی‌ کند، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمت گزارانشان در نظام جمهوری اسلامی شود.

 اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند. همچنین هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکت‌های خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌ شود.

از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ای درخواست می‌شود در زمانی که می‌بایست تمام توجه مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش‌آمده یاری کنند.

وزارت نیرو حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۸ تير ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان این گزارش شماست یا اطلاعیه وزارت نیرو ؟
آخرین اخبار