معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز از اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون والیبال، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز (۱۸ تیرماه) با حضور در فدراسیون والیبال، ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، با حضور در کمپ چمران از اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بانوان بازدید کرد.

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و نیز تمام اعضای کادرفنی تیم ملی بانوان در این بازدید حضور داشتند.

محمدیان با تشریح مباحث مطرح شده در جریان این بازدید گفت: به دعوت فدراسیون والیبال، فرهادی‌زاد امروز با حضور در فدراسیون، ضمن دیدار و گفت و گو با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، از اردوی انتخابی تیم ملی بانوان بزرگسال اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.

در این بازدید، گزارش کاملی از روند برگزاری اردوها، اهداف و مسابقات پیش‌رو به فرهادی‌زاد ارائه شد. معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش سپس در سالن مسابقات حاضر شد و تمرینات بازیکنان را از نزدیک زیر نظر گرفت و گفت‌وگوی کوتاهی هم با بازیکنان و اعضای کادرفنی داشت.

فرهادی‌زاد بعد از بازدید از اردو این تیم عنوان کرد: تکنیک اردونشینان نشان از پیشرفت خوب تیم ملی والیبال بانوان دارد، به‌گونه‌ای که می‌توان گفت تحقق اهداف فدراسیون درخصوص تیم ملی بانوان به مرز موفقیت نزدیک شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار