مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: ۷۳۶ مورد از خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۳ ماه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بسته‌های خدمتی متنوعی در بخش‌های مختلف بر اساس نیاز‌های مددجویان تحت حمایت طراحی و به آن‌ها ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه ارائه خدمات و معاضدت حقوقی به مددجویان  تحت حمایت یکی از سرفصل‌های خدمتی این نهاد است، افزود: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و قضایی به خانوار‌های مشمول دریافت این خدمات با همکاری وکلای نیکوکار به مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم با پیگیری صحیح و ارائه خدمات به‌موقع حقوقی به جامعه هدف زمینه احیای حقوق مددجویان فراهم شود.


صفری بابیان اینکه هدف کمیته امداد از ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی به مددجویان مشمول دریافت این خدمت، ارتقاء آگاهی و شناخت جامعه هدف این نهاد با حقوق قانونی خود و پیشگیری از تضییع حقوق آن ها است، ادامه داد: موجود ۷۳۶ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ۳ ماه نخست امسال ارائه‌شده است.


او با اشاره به اینکه خدمات ارائه‌شده به جامعه هدف این نهاد در حوزه مددکاری حقوقی با استفاده از ظرفیت مجامع و کانون‌های مشاوران حقوقی، حقوقدانان و بسیج وکلا انجام می‌شود، ادامه داد: به همین منظور تفاهمنامه همکاری مشترک بین کانون حقوقدانان و وکلا، بسیج حقوقدانان و وکلا و مشاوران حقوقی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان منعقدشده و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها زمینه ارائه خدمات موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت در این بخش به‌صورت تخصصی به آن‌ها ارائه شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.