شاخص کل بورس، تا ساعت ۱۰ با رشد ۶ هزار و ۴۷۹ واحدی و شاخص فرا بورس نیز با افزایش ۶۶ واحدی مثبت بود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکشنبه (۲۰ تیرماه) شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات با رشد ۳ هزار و ۲۲۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۲ هزار واحدی قرار گرفته است.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۰ به روند صعودی خود با رشد ۶ هزار و ۴۷۹ واحد ادامه داد و بر روی پله یک میلیون و  ۲۷۷ هزار واحد  قرار گرفت. همچنین شاخص فرا بورس نیز با رشد ۶۶ واحد بر روی پله ۱۸ هزار و ۴۹۳ قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


فولاد، فملی و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های فملی، وسکرمان و فاراک بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل در ساعت ۹:۵۰ گذاشتند.

در ادامه فعالیت بازار شاخص کل بورس به روند صعودی خود ادامه داد و در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با رشد ۷ هزار و ۵۳۸ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۷۸ هزار واحدی قرار گرفت و نماد‌های پر تراکنش در این زمان ولکار، شستا و برکت هستند.

در ادامه شاخص کل در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به روند صعودی خود ادامه داد و ۱۱ هزار و ۱۷۸ واحد دیگر رشد کرد و روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲ به روند صعودی خود با رشد ۱۱ هزار و ۸۱۹ واحد همچنان ادامه داد و شاخص فرا بورس نیز رشدی به میزان ۱۷۴ واحد را تجربه کرد و بر روی پله ۱۸ هزار و ۶۰۱ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۳ هزار و ۳۱۴ واحدی، بر روی پله یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۸۱ واحدی روی پله ۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. در این لحظه ۲۶۵ نماد مثبت و ۱۰۴ نماد منفی در بازار سرمایه وجود داشت.

همچنین، نماد‌های فولاد، فملی و شستا تاثیر گذارترین نماد‌ها در شاخص کل بوده‌اند و همچنین ولکار، شستا و ومدیر سه نماد پر تراکنش بازار بوده‌اند و همچنین بیشترین حجم معاملات در بورس مربوط به کرمان، خودرو و وتجارت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار