حسینی با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار کارفرمای تأمین اجتماعی کرمان، بدهی معوقه دارند،شرایط بهره مندی از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حسینی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان با عنوان اینکه تنها ۲۰ درصد بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان کرمان بانوان هستند، گفت: امکان بیمه بانوان خانه‌دار فراهم شده و بانوان خانه‌دار می‌توانند از مزایای این طرح، از جمله: از کارافتادگی و بازنشستگی و در صورتی که متقاضی باشند از بخش درمان آن هم  بهره مندشوند.

او با اشاره اینکه بانوان زیر ۵۰ سال می‌توانند از بیمه خانه‌داری استفاده کنند، افزود: در حال حاضر، پنج هزار خانم خانه‌دار استان کرمان بیمه شده تأمین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند و شرایطی نیز مهیا شده تا خانم‌های زیر هجده سال نیز از مزایای آن بهره‌مند شود.

حسینی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در استان کرمان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده اصلی دارد، بیان داشت: در کنار این تعداد، بالغ بر ۱۳۰ هزار خانوار کرمانی مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی هستند که ماهانه بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار کارفرمای تأمین اجتماعی استان کرمان بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی معوقه دارند، افزود: این کارفرمایان می‌توانند تا پایان تیرماه  امسال با درخواست استفاده از طرح بخشودگی جرائم، اصل حق بیمه را نزد سازمان تأمین اجتماعی تقسیط کرده و با توجه به شرایطی که وجود دارد، جرائم آن‌ها بخشیده می‌شود.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار