معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از مسئولان آذربایجان شرقی خواست تا در مقطع تغییر دولت، تمام تلاش خود را برای تأمین به موقع کالا‌های مورد نیاز مردم به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی گفت: ستاد‌های تنظیم بازار استان‌ها به دلیل اشراف بر مسائل و مشکلات بومی، اختیار کامل برای تصمیم‌گیری در این حوزه را دارند به شرطی که تصمیمات آن‌ها در راستای تأمین کالا‌های اساسی و جلوگیری از کمبود این کالا‌ها در بازار باشد.

او همچنین ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی را جزو سه استان برتر کشور عنوان کرد.

اوبا تأکید بر اینکه ستاد‌های تنظیم بازار استان‌ها اختیارات کافی برای تنظیم بازار دارند، افزود: اصل بر تأمین کالا‌های اساسی است و در زمینه قیمت‌گذاری و سایر مسائل، اولویت با تصمیمات استانی است.

علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه سازوکار بازار بهتر از اقدامات نظارتی عمل می‌کند، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا متناسب با شرایط هر استان، تصمیمات لازم برای تنظیم بازار گرفته شود.

 با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی در استان، گفت: مسئولان کشوری اعلام می‌کنند که نهاده‌های دامی به اندازه کافی در کشور وجود دارد و دلیل کمبود این نهاده‌ها در استان، ناهماهنگی در توزیع و اختصاص سهمیه استان‌هاست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.