مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

سهراب انتظاری مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی سرخپوشان برابر ماشین سازی اظهار کرد: تیم پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد چرا که تیم ماشین سازی چیزی برای از دست دادن ندارد و سقوطش قطعی شده و برای اعاده حیثیت بازی می‌کند. علاوه بر این، این بازی به صورت مستقیم پخش می‌شود و به همین علت بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان بدهند.

انتظاری درباره تعیین پاداش برای بازی با پرسپولیس از سوی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: به هر حال بعضی‌ها همه کار می‌کنند تا پرسپولیس قهرمان نشود و آن‌ها نمی‌توانند ببینند که سرخپوشان برای پنجمین مرتبه قهرمان می‌شوند. تیم پرسپولیس قدرت بلامنازع  فوتبال ایران است و خیلی خوب بازی می‌کند. من هم از مسئولان پرسپولیس می‌خواهم که بیکار ننشینند و با شارژ مالی بازیکنان  در ۳ بازی پیش رو باعث شوند که آن‌ها با روحیه مضاعف به مصاف حریفان خود بروند.

پرسپولیسی ها نباید تیم ماشین سازی را دست کم بگیرند 

او افزود: ماشین سازی تیم خوبی است و پرسپولیسی‌ها نباید این تیم تبریزی را دست کم بگیرند. البته تیم سپاهان هم نیم نگاهی به بازی پرسپولیس دارد  و شاید سپاهانی ها  پاداش خوبی به بازیکنان ماشین سازی بدهند  تا  شارژ روحی شوند.

انتظاری تصریح کرد: تیم پرسپولیس جام حذفی را از دست داد به همین علت این تیم  با برتری برابر ماشین سازی  باید دست پر از تبریز برگردد. به هر حال همه چیز دست پرسپولیسی‌ها است و امیدوارم آن‌ها پنجمین قهرمانی متوالی خود را به هواداران هدیه بدهند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه نبود گل محمدی در بازی با ماشین سازی تاثیر دارد، گفت: به نظرم غیبت گل محمدی در این بازی بدون تاثیر نیست. شرایط پرسپولیس خوب است و مشکلی در این باره ندارد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال فرسایشی شده است 

او افزود: مسابقات لیگ برتر فوتبال فرسایشی شده و بازیکنان خسته شدند. آن‌ها یک سال در کورس بازی‌ها هستند و بدنشان تحلیل رفته است. به هر حال در همه جای دنیا فوتبال تمام شده، اما در ایران همچنان بازی‌ها ادامه دارد و این موضوع برنامه ریزی نادرست فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد و عیب بزرگی محسوب می‌شود. همچنین بازیکنان تیم پرسپولیس باید ریکاوری خوبی داشته باشند تا در ۳ بازی باقی مانده برنده شوند و دل هواداران را با کسب پنجمین قهرمانی متوالی شاد کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بحث تبانی در فوتبال کشورمان گفت:   موضوع تبانی معنی ندارد و این مسئله  را قبول ندارم و فوتبال روحیه پاک را می‌طلبد.  به نظرم همه چیز در اختیار پرسپولیسی‌ها است و آن‌ها باید هر ۳ بازی را پیروز شوند تا کارشان به اما و اگر کشیده نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۷ تير ۱۴۰۰
خدا را شکر که پیاز هم به جرگه میوه ها پیوست.
آخرین اخبار