نظامیان صهیونیست چند جوان فلسطینی را در جنوب غزه و کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی قدس، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را بعد از عبور از سیم خاردار‌های جنوب غزه و حرکت به سمت سرزمین‌های ۴۸، بازداشت کردند.

همچنین نیرو‌های رژیم اشغالگر در پی یورش صبح امروزشان به شماری از مناطق کرانه باختری، چند تن از شهروندان را بازداشت کردند.

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه با یورش به مسجد الاقصی با نمازگزاران درگیر شدند. بر اساس گزارش رسانه‌های محلی صبح دیروز با یورش نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی، فلسطینیان با پرتاب سنگ به سوی آنان از خود دفاع کردند.

منابع فلسطینی می‌گویند ۱۲۱۰ شهرک نشین و ۲۰ مأمور اطلاعاتی صهیونیست با همراهی صهیونیست‌های تندرو  به حیاط‌های مسجد الاقصی حمله کردند و نیرو‌های اشغالگر اکنون دروازه مغربی مسجد را بسته اند.

پیش از این سخنگوی جنبش حماس  اعلام کرد: اشغالگران با رها کردن افسار شهرک نشینان در مسجدالاقصی عجز و ناتوانی خود را به نمایش گذاشتند و باید این را بدانند که مردم ما برای مقابله با آنها آمادگی دارند و ما از مردم دعوت می کنیم به سمت قدس و مسجدالاقصی حرکت کنند و مانع یکه تازی اشغالگران و شهرک نشینانش در این مکان مقدس شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار