محمدی از آغاز طرح عید تا عید بهزیستی خبر داد و گفت:۲۰پایگاه بهزیستی، آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان بااشاره به فرارسیدن دهه کرامت از آغاز طرح عید تا عید بهزیستی خبر داد و گفت: از ۲۹ تیرماه تا ۷مردادماه ۲۰ پایگاه بهزیستی، آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران هستند.

او افزود: ۷ پایگاه در مراکز بهزیستی شهرستان‌های تابعه و ۴ پایگاه نیز در مرکز استان زنجان مستقر است که یک پایگاه در ستاد بهزیستی و یک پایگاه درمرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی، یک پایگاه در بهزیستی شهرستان زنجان، و مجتمع تامین و توسعه شهید فلاح و ۹ موسسه خیریه تحت نظارت برپا می‌شود.

محمدی ادامه داد: برنامه دهه ولایت به همت سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌های خیرین در استان زنجان برگزار می‌شود و این دهه فرصت مناسبی برای همراهی هرچه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

او بابیان اینکه نذورات و کمک‌های مردمی در بخش مسکن، پرداخت تسهیلات جهیزیه و ازدواج، هزینه‌های تحصیلی کودکان و کمک‌های درمانی خانواده‌های معلولین، نیازمندان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر هزینه خواهد شد، افزود: پارسال مردم خیر و نوعدوست استان زنجان بیش از ۱۶میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با دعوت از خیرین، برای حمایت از ۲۹۳ کودک نیازمند، گفت: خیرین نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی، حمایت و کمک مالی ماهانه به این کودکان را به عهده بگیرند.

محمدی به اختصاص شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست زنجانی اشاره کرد و ادامه داد: جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین در اسرع وقت بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان  توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.