رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان:

تکمیل طرح‌های ورزشی اصفهان ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تکمیل طرح‌ها و اماکن نیمه کاره ورزشی استان اصفهان به حدود ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین محمودیه رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان حدود ۱۱۰ طرح نیمه تمام ورزشی دارد و تخصیص نیافتن اعتبارات بطور کامل سبب بر زمین ماندن آن‌ها شده است.

او خاطرنشان کرد: از طرفی افزایش قیمت مصالح، لوازم و تجهیزات نسبت به سال‌های قبل، باعث گرانی بیش از حد در امور احداث و عمرانی شده و بنابراین روند تکمیل را کند کرده است.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: برای مثال اعتبار امسال بخش عمرانی ورزش استان ۹۵ میلیارد تومان بود، اما حدود ۳۰ میلیارد تومان آن یعنی کمتر از یک سوم تخصیص یافت.

محمودیه اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در تمامی شهرستان‌های استان وجود دارد و برای ارتقای سرانه ورزشی در این منطقه باید زمینه تکمیل آن‌ها فراهم شود.

او با بیان اینکه پنج زمین چمن مصنوعی در استان تا پایان تابستان تکمیل می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید گفت: مساحت این زمین‌های ورزشی در کل ۶ هزار مترمربع است.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بهره گیری از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران ورزشیار را راهکاری برای بهبود احداث اماکن ورزشی دانست و افزود: استان اصفهان در زمینه نیکوکاران ورزشی در کشور پیشتاز است.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۴ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

سرانه ورزشی این استان حدود ۰.۴۶ متر مربع به ازای هر نفر است و در مقایسه با بیشتر استان‌ها وضعیت مطلوبی ندارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار