رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا بیمارستان پشتیبان شماره ۲ شیراز برای پذیرش افراد مبتلا به کرونا آماده‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آماده شدن بیمارستان پشتیبان شماره ۲ شیراز برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و افزود: با توجه به افزایش مراجعه به مراکز درمانی و مراکز ۱۶ ساعته استان، چنانچه دستورالعمل های بهداشتی به درستی رعایت نشود، شاهد وضعیت سختی در روزهای آینده هستیم.

او، حضور تیم پایش و بازرسان وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی را موثر خواند و بر توجه به راهکار‌های ارائه شده در مسیر ارتقای سطح کیفی و کمّی ارایه خدمات به مردم، تاکید کرد.

لطفی بدون اعلام آمار مشخص از شمار افراد بیان کرد که ۱۲ و نیم درصد مردم فارس در برابر کرونا واکسینه شدند و آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی برنامه واکسیناسیون ارائه شده است و در صورت تامین واکسن موردنیاز در استان، روند واکسیناسیون عمومی کرونا با سرعت ادامه می‌یابد.

او با اشاره به برگزاری ۳۶۵ نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روز‌ها و ماه‌های گذشته و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی کارگروه‌های مختلف این ستاد، نخستین اولویت و دغدغه تمام مجموعه سلامت فارس را خدمت رسانی به بیماران و مراجعان و نجات جان انسان‌ها برشمرد.

این مقام مسئول با معرفی کارگروه‌های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا و سامانه‌های ایجاد شده در دانشگاه برای تسهیل روند خدمت رسانی به مردم گفت:دو هزار و ۷۲ مصوبه در ۳۶۵ نشست برگزار شده که بیشتر این مصوبات مربوط به حوزه بهداشت و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: استان فارس و شهر شیراز در گذرگاه هشت استان جنوبی قرار دارد و مراجعات بسیاری از استان‌های همجوار به فارس برای دریافت خدمات درمانی وجود دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار