معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فروشگاه‌ های زنجیره‌ای نگرانی‌هایی را درخصوص آسیب به اقتصاد شهر یاسوج ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در خصوص فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای گفت: با راه اندازی فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای یک شغل ایجاد می‌شود در صورتی که ۲۰۰ شغل دیگر از بین می‌رود.
 
صمیمی دوست افزود: منابع بانکی استان ما محدود است و برای تولید و اشتعال دچار مشکل می‌شویم در حالی که حساب‌ های فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای نیز به بانک‌ های عامل ما ارجاع داده نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ فروشگاهی در استان راه اندازی نمی‌شود اضافه کرد: با تشکیل جلسه‌ ای با حضور کارشناسان وزارت صمت باید فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای تعیین تکلیف شوند.
 
کرمی مسئول بسیج اصناف نیز در این نشست گفت: شهر یاسوج هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد که با وجود فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای کار و کاسبی آن‌ ها مختل شده است.

کرمی با بیان اینکه برخی از این فروشگاه‌ ها پروانه کسب ندارند که طی این هفته فروشگاه‌ هایی که پروانه کسب ندارند پلمب می‌شوند افزود: هیچ یک از این فروشگاه‌ ها مالیات بر ارزش افزوده نیز به استان پرداخت نمی‌کنند.
 
او اضافه کرد: ۱۱۷ فروشگاه زنحیره‌ ای در استان فعالیت می‌کنند که ۵۲ فروشگاه آن در شهر یاسوج است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.