معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۱۴۴ هزار و ۶۹۶ دوز واکسن کرونا در کردستان در قالب نوبت اول و دوم برای گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا ۱۵ پارت واکسن به استان اختصاص یافته و گروه‌های هدف آن را دریافت نموده‌اند.

قادری با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار  ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر در کردستان در قالب نوبت اول در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، افزود: ۴۵ هزار و ۳۴۶ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

او افزود: ۱۴۴ هزار و ۶۹۶ دوز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است و روند تزریق واکسیناسیون طی روز‌های آینده بیشتر خواهد شد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ذکر اینکه واکسیناسیون با تداوم طرح شهید سلیمانی با شدت بیشتری انجام می‌شود، یادآور شد: تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف در استان همچنان ادامه دارد و از مردم انتظار می‌رود که در موعد مقرر برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

قادری گفت: تعداد کل واکسن دریافت شده  ۲۲۱ هزار و ۳۹۰ دوز  است که۶۶ درصد واکسن‌های دریافتی به گروه‌های هدف تزریق شده است.

او درصد پوشش واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان را ۹۲ درصد عنوان کرد و افزود: ۶۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال تاکنون در استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.