حجت الاسلام جعفری گفت: ۱۱ امام جمعه جوان به زودی فعالیت خود را شروع خواهند کرد و از ابتدای امسال نیز ۲۵ امام جمعه در استان تغییر کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی جمعی از ائمه جمعه با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت:با اجرای طرح اعتلاء در تلاشیم کیفیت برگزاری نماز جمعه افزایش یابد.

حجت الاسلام جعفری افزود: ۱۱ امام جمعه جوان به زودی فعالیت خود را شروع خواهند کرد تا شکوفایی در این بخش ایجاد شود و در همین راستا از ابتدای امسال ۲۵ امام جمعه نیز در استان تغییر کرده اند.

او با بیان اینکه میز خدمت ادارات هر هفته در محل برگزاری نماز جمعه برپا می شود گفت: این اقدام فرصتی ایجاد کرده تا نمازگزاران بتوانند مشکلات خود را راحتتر به ارگان مربوطه انتقال دهند.

حجت الاسلام جعفری همچنین با بیان اینکه همکاری لازم با ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا انجام شده است گفت: هم اکنون و با شیوع پیک پنجم کرونا، نماز جمعه در ۱۵ شهر پرخطر استان برگزار نمی‌شود.

در این جلسه ائمه جمعه برخی از مشکلات حوزه خود را با نماینده ولی فقیه در میان گذاشتند و خواستار رفع آن شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار