شهردار خوسف از طرح‌های مختلف شهرداری برای انتقال آب‌های سطحی شهر به دریاچه گواب برای احیای این دریاچه در حد ممکن خبر داد.

شکری شهردار  شهرستان خوسف  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با توجه به ظرفیت‌ گردشگری شهرستان خوسف،  احیای دوباره دریاچه گواب  کمک بزرگی  در پذیرش پرندگان مهاجر به این دریاچه و همچنین افزایش گردشگران به این منطقه می شود .

اوافزود: شهرداری خوسف طرح‌هایی برای انتقال و هدایت آب‌های سطحی اعم از احداث کانال و لایروبی کانال‌ها به سمت دریاچه گواب را در نظر گرفته است.

شکری ادامه داد:  هدایت آب‌های سطحی و حتی هدایت آب‌های مسیل شاهرود با کار کارشناسی می‌بایست به سمت دریاچه گواب صورت گیرد .

شهردار خوسف با اشاره به بارندگی‌های در این شهرستان اظهار کرد: اقدامات لازم برای رفع آب گرفتگی معابر شهر از سوی شهرداری خوسف به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی انجام شده و در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه‌ها و مسیل‌های شهر خوسف لایروبی می‌شود.

او با بیان اینکه آب سطحی خیابان‌های الغدیر، باهنر، کوثر، پیام و بلوار شهدای عبادی و بلوار امام خمینی (ره) به شاهرود می‌ریزد و شهرداری قصد دارد با انجام پروژه‌های در دست اقدام ، آب این مناطق را به دریاچه گواب انتقال دهد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.