یک افشاگر معروف، غیر مستقیم خبر از لغو انتشار گوشی OnePlus ۹T داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، گوشی ۳T وان پلاس آغاز ایجاد یک سری از گوشی‌های هوشمند وان پلاس با مارک T است که از آن زمان حداقل یک مدل در هر سال تولید داشته است. اما پنج سال بعد، این سنت طولانی می‌تواند به یک پایان غیر منتظره ختم شود.

در سال ۲۰۲۱ گوشی هوشمند OnePlus ۹T وجود نخواهد داشت

مکس جامبور افشاگر معروف اطلاعات در یک توئیت رمزگونه فاش کرد که گوشی همراه OnePlus ۹T وجود نخواهد داشت. جامبور اولین کسی بود که فاش کرد شرکت وان پلاس سال گذشته انتشار OnePlus ۸T Pro را لغو کرده است تا تمرکز خود را روی مدل مقرون به صرفه OnePlus ۸T معطوف کند. این گوشی در ماه اکتبر راه اندازی و با بازخورد مثبت مواجه شد.

دلیلی برای لغو انتشار سری OnePlus ۹T ارائه نشده است، هرچند این مورد هم می‌تواند مربوط به کمبود جهانی تراشه باشد که بیشتر سازندگان اصلی تلفن‌های هوشمند از جمله سامسونگ و هواوی را تحت تأثیر قرار داده است.

گفته می‌شود عرضه OnePlus ۹T لغو شده است

در این رابطه سامسونگ اخیرا مجبور شده تولید Galaxy Note ۲۱ را لغو کند و انتشار Galaxy S۲۱ FE را به تأخیر بیندازد. هواوی نیز روی ایده لغو Huawei Mate ۵۰ مانور می‌دهد تا بتواند روی سری Pua Huawei تمرکز کند.

منتظر گوشی OnePlus ۱۰ باشید

در اوایل سال جاری، وان پلاس با اشاره به عرضه محصولات بعدی، اعلام کرد که با‌وجود کمبود تراشه هیچ مشکل بزرگی را در اروپا پیش بینی نمی‌کند. با این حال، از آن زمان اوضاع مسلماً بدتر شده است، بنابراین ممکن است موقعیت وان پلاس نیز در این مورد تغییر کرده باشد.

در هر صورت، برای مشتریان وفادار و هرکسی که منتظر گوشی OnePlus ۹T بوده ناامید کننده خواهد بود، چون این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های جدیدی بود که قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. البته در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌تواند آرام باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار