ستاد واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: با کمال تاسف خیز جدید کرونا با گونه دلتا در خراسان رضوی منجر به اشغال ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجود در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ستاد واکنش سریع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سیر فزاینده ویروس کرونا با سویه دلتا در خراسان رضوی هشدار داد و اعلام کرد:با کمال تاسف خیز جدید کرونا با گونه دلتا در استان منجر به اشغال ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجود در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی شده است. 


در این اطلاعیه آمده است: در شرایط خطرناک کنونی ارائه خدمت به بیماران با ایثار کادر سلامت به دشواری انجام می‌شود و بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و ادامه برگزاری تجمع‌های خانوادگی و اجتماعی و رفت و آمد‌ها باعث افزایش تصاعدی تعداد بیماران و مرگ و میر آنان می‌شود.


بیشتر بخوانید



"در وضعیت موجود حتی اگر تخت جدید از طریق بیمارستان‌های صحرایی اضافه شود، پرسنل مجرب برای ارائه خدمت در اختیار نخواهد بود و توان کارکنان موجود هم به علت خستگی شدید روحی و جسمی روز به روز کمتر می‌شود. "


 استمرار محدودیت‌ها برای مردم باعث خستگی شده است، اما در شرایط کنونی فعالیت شبانه‌روزی و مشاهده بیماری و درگیری خانواده‌ها و مرگ هموطنان به ویژه در سنین جوانی، مدافعان سلامت را نیز به شدت فرسوده کرده است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.