شرکت شیائومی به تازگی با انتشار توئیتی، اطلاعاتی را درمورد تراشه مورد استفاده در Redmi ۱۰ فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina. اخیرا شرکت شیائومی به طور ناخواسته برخی از قابلیت‌های گوشی هوشمند Redmi ۱۰ را لو داده بود. طیق گزارشات، این شرکت امروز در توییتی قابلیت‌های تراشه‌های  گوشی ردمی10 را نیز لو داد که در ادامه به خصوصیات تراشه این گوشی هوشمند می‌پردازیم.

براساس گزارش‌ها تراشه گوشی ردمی10، Helio G۸۸ خواهد بود. این تراشه جدید قرار است، ۲ هسته CPU Cortex-A۷۵ با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A۵۵ را ارائه دهد. ردمی 10 برای گرافیک، از ویژگی‌های Mali-G۵۲ MC۲ برخوردار است.گفتنی است در مقایسه با Helio G۸۵، از صفحه نمایش ۹۰ هرتز با رزولوشن ۱۰۸۰+  بوده از و دوربین ۶۴ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند. 

خصوصیات گوشی ردمی10 چیست؟

تاکنون، شیائومی تأیید کرده است که Redmi ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD+ است که نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. برای عکاسی، مجهز به دوربین‌های چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. به لطف وجود دو بلندگو، خروجی استریو ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند در سه رنگ خاکستری کربنی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

 ردمی10

بر اساس گزارش‌ها تلفن هوشمند ردمی10، دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی است. افزون بر این گوشی جدید ردمی حداکثر از ۶ گیگابایت رم، حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۱۸ واتی است؛  پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید مجهز به اندروید ۱۱ مبتنی بر MIUI ۱۲.۵ است و ویژگی‌های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت در کنار، شکاف کارت microSD، دوگانه ۴G VoLTE، Wi-Fi ۵، بلوتوث ۵.۰، GPS، بلستر IR، USB-C و ۳.۵ را ارائه می‌دهد.  جک هدفون میلی متر  و قیمت آن حدود ۱۸۵ دلار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
گوشیه عالیی هست فقط چند جا شنیدم که میکرو اس دی رو پشتیبانی نمیکنه و چندجا دیدم پشتیبانی میکنع نمیدونم ولی اگه پشتیبانی کنه یه گوشیه همه فن حریفه
آخرین اخبار