استاندار خراسان جنوبی  ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان برای اقشار کم درآمد را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ملانوری استاندار خراسان جنوبی در مراسم بهره برداری از واحد‌های مسکن اقشار کم درآمد که به صورت کشوری با حضور دکتر نوبخت گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید و این تعداد مسکن جزو ۸ هزار واحد مسکن اقشار کم درآمد استان است که طی دو سال گذشته احداث و تحویل داده شده است.


او افزود: این واحد‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره، ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و آورده مالک احداث شده است.


ملانوری گفت: همچنین در این مراسم  ۴۰ هزار و ششصدمین واحد مسکن مقاوم سازی شده در استان به بهره برداری رسید.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: کل سهمیه احداث مسکن اقشار کم درآمد تخصیص یافته به استان در سال های ۹۸ و ۹۹، یازده هزار واحد بوده که از این تعداد، ۸ هزار واحد با میانگین زیربنای ۴۸۰ هزار متر مربع، در بیش از ۶۰۰ روستا و ۲۵ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.

او تصریح کرد: کل اعتبار هزینه شده برای اجرای این واحدها، شامل ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض بوده است.


استاندار در این مراسم، کلید یک واحد مسکونی را به نیابت از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به همراه یک جلد کلام الله مجید به سرکار خانم رقیه رضایی همسر شهید حسن کوشه اهداء کرد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: مسکن ملی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.