امام جمعه اراک گفت: عید غدیر کلاس انسانیت است که ملت ایران در این کلاس بزرگ تربیت شده است.

 

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک گفت: هویت ملت ایران توحید است و کارنامه درخشان ملت ایران با معرفت به خداوند و اهل بیت(ع) آمیخته است و الگوی بزرگ ملت ایران امیرالمومنین(ع) است و عید غدیر کلاس انسانیت است که ملت ایران در این کلاس بزرگ تربیت شده است.

او ادامه داد: کارنامه آخرت مبانی آن توحید، خداشناسی و عشق به پیامبر و اهل بیت(ع) و اطاعت از ولایت است و هرچقدر این شاخصه ها نمرات بالاتری داشته باشند مقرب تر و از جایگاهی ویژه و ارزشمندی برخوردار است.

او افزود: توسل به خدا و انس با اهل بیت(ع) کلید حل مشکلات و گرفتاری های بشریت است و لذا مهمترین عامل موفقیت و سربلندی هر ملتی ایمان به خدا و به کارگیری اراده و عزم ملی است که ملت ایران با این دو مولفه به موفقیت های بزرگی رسیده است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: غرب گرایی و اسیر زرق و برق دنیا شدن آفت زندگی بشریت است و هر ملتی که خود را با سلاح تقوا و ایمان به خدا تجهیز کند قطعا در برابر اهداف دشمنان و جنگ های متعدد آنها در امان می ماند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز مصلی بیت المقدس شهر اراک به مهمترین کانون مذهبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی شهر تبدیل شده،گفت: با اختصاص این مکان مذهبی به بزرگترین مرکز واکسیناسیون در امر سلامت و بهداشت مردم پیشتاز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دولت آینده با انتخاب وزرای متخص، کارآمد، متعهد، انقلابی، کاربلد و شایسته و با به کارگیری توانمندی ها و ظرفیت های داخلی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم گام های بلندی بردارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.