عباس محمدیان گفت: از ابتدای هفته جاری تا کنون هزار و ۵۰۰ نفر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مشهد مرحله نخست واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: از ابتدای هفته جاری تا کنون هزار و ۵۰۰ نفر از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مشهد مرحله نخست واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند. واکسن کسانی هم که به هر دلیلی نتوانستند مرحله نخست واکسیناسیون خود را انجام دهند طی هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌دهیم هفته آینده تزریق خواهد شد.

او با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز بهداشت خراسان رضوی برای زحماتی که در این مسیر متقبل شدند، افزود: واکسیناسیون خبرنگاران در شهرستان‌های خراسان رضوی با محوریت کانون‌های بسیج رسانه شروع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مجتبی محمودی رئیس خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز گفت: تمامی فعالان رسانه که به صورت خبرنگار یا عکاس آزاد در پایگاه‌های خبری یا نشریات مشغول فعالیت هستند و هنوز به عضویت خانه مطبوعات استان درنیامده‌اند نیز می‌توانند معرفی نامه برای دریافت واکسن از این خانه دریافت کنند.

او افزود: با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سایر شهرستان‌های خراسان رضوی، خبرنگاران و اهالی رسانه در همان شهرستان واکسن کرونا دریافت خواهند کرد و اگر در آنجا میسر نشد هماهنگی لازم برای دریافت واکسن در مشهد برای آنان انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.