رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال پارک ممنوع در محدوده‌های تردد در شب قبل و روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: از ساعت ۲۴:۰۰ امشب چهارشنبه پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به پاکسازی در محدوده‌های اعلامی خواهد کرد و تیم‌های گشتی به همراه جرثقیل در این معابر خودروهای پارک شده را منتقل خواهند کرد.

وی اشاره‌ای به محدودیت‌ها نیز کرد و گفت: از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت، از سمت شرق نیز از خیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت و از سمت شمال از تقاطع فخر آباد اعمال محدودیت خواهد شد.

وی از شهروندان خواست به دلیل مراسم فردا از پارک وسیله نقلیه خود در محدوده‌های اعلامی از امشب جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
به جای این حرفها که تحویل میدین محل رو نرده کشی کنین تا کسی نتونه پارک کنه نه اینکه راحت بشینین و اخطار بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
تنها مزیت ساختمان ارگان دولتی استفاده از سرویس بهداشتی و اب سرد کن و یا استفاده از سایه ساختمان برای پارک ماشین است اگر اینها هم ممنوع کنید دیگر ارگان ها خاصیت ندارند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
اخه اینا که برا مردم خاصیتی ندارن // خواهشا ببریدشون وشط کویر لوت // تا مردم بتونن در تهران نفس راحتی بکشن
آخرین اخبار