رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد صنعاء در این تجاوزی که علیه آن صورت گرفته، مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در تقابل و جنگ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبأنت، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد یمن در این تجاوزی که علیه آن صورت گرفته است مستقیما با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در تقابل و جنگ است و بقیه تنها ابزار، کفش و نقاب‌هایی هستند که رژیم‌های آمریکا و اسرائیل از آن‌ها استفاده می‌کنند و جنایات خود را با بهره مندی از پول آن‌ها و دوشیدن آن‌ها مرتکب می‌شوند.

او در دیدار خود با تعدادی از متخصصان رسانه‌ای گفت: قرآن با پایبندی به گفتار صحیح و تحریف نکردن گفتار ، دو خط اصیل در کار رسانه‌ها ترسیم کرده است.

مهدی المشاط به متخصصان رسانه‌ها اعلام کرد: باید همه بفهمند که دشمن اول آمریکا و اسرائیل هستند و کشور‌های متجاوز چیزی جز ابزار‌ها و تامین کنندگان مالی برنامه‌ها و اهداف این دو رژیم نیستند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در پایان سخنرانی خود برای رسانه‌ها تأکید کرد کار رسانه‌ای در جهت گیری جهادی آن با کار در جبهه نظامی تفاوتی ندارد. به همین ترتیب، کار رسانه‌ای یک کار جهادی است و همانطور که در جبهه‌های نبرد برای رضای خدا در سنگر مستقر می‌شویم در جبهه‌های رسانه‌ای نیز باید فعالیت منظم و دقیق و در راستای رضایت الهی و در خدمت به امت باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار