سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره نتایج کشتی گیران ایران در رقابت‌های المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره عملکرد کشتی گیران ایران در رقابت‌های المپیک توکیو  اظهار کرد: به طور کلی چندان از عملکرد خودمان در این مسابقات راضی نیستم چرا که انتظاری که از خودمان و بچه‌های کشتی گیر داشتیم بهتر از نتایج کنونی بود، اما باز هم خدارا شکر که توانستیم کمی دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

او افزود:‌ من طی چند سال گذشته سعی کرده ام در زمان کشتی‌ها کمی عقب‌تر از جایگاه مربی‌ها بایستم، اما اکنون که تماشاگری در بازی‌ها نیست به راحتی صدای من در زمان مسابقه به بچه‌ها می‌رسد.

بنا درباره ادامه همکاری خود با تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فعلا در خدمت تیم ملی هستیم چرا که کمتر از ۳ ماه دیگر مسابقات جهانی برگزار می‌شود و هیچ کسی نمی تواند در این مدت کم تیم را جمع کند و به امید خدا بعد از آن باید صحبت کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

محمد بنا در پایان گفت: تمام این بچه‌ها که در المپیک بوده اند اکنون باید مراقب خود باشند و خود را به بهترین نحو حفظ کنند تا در آینده نیز بتوانند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

او ادامه داد: به همه بچه‌ها و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم که در این ۲ سال بیشترین تلاش‌ها را کردند، اما باز هم از مردم عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
آقا بنا متشکریم تیم شما بهنترین نتیجه ممکن را گرفت
آخرین اخبار